آموزش اوتوکد / Lynda AutoCAD 2013 Essentials 04 Annotating a Drawing

Lynda AutoCAD 2013 Essentials 04 Annotating a Drawing
آموزش اوتوکد

  • کاربرد : آموزش اوتوکد
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2012

توضیحات

اتوکد (AutoCad) نام نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. این نرم‌افزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است. کاربران اتوکد امکان استفاده از محیط‌های دو و سه بعدی را دارند. این نرم افزار فوق پیشرفته در تمامی دنیا در طول سالیان گذشته برای تمامی رشته های مهندسی و طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم معماری و ساختمانی به کار می رود و می توان با کار با نسخه های مختلف نرم افزار AutoCad و بهره گیری از علم روز در طراحی های ساختمانی داخلی، خارجی، فضاهای سازه ای داخلی و خارجی و بسیاری از دیگر از انواع طراحی های تجاری و مسکونی کاراتر عمل کنند.

Description

In this installment of AutoCAD Essentials, CAD trainer Jeff Bartels shows how to create and edit text and dimensions in your drawings, and control the appearance of those annotations using styles. The course also covers adding callouts, aka multileaders, to highlight features or add notes to a drawing. The last chapter contains a drawing challenge to give students a chance to use what they have learned, followed by a demonstration where Jeff shows how to solve the challenge.
Topics include:
Creating single-line text
Justifying text
Controlling appearance with styles
Creating bulleted and numbered lists
Annotating with multiline text
Correcting spelling errors
Creating continuous and baseline dimensions
Creating and modifying multileaders
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری