Lynda Up and Running with MotionBuilder
آموزش نرم افزار MotionBuilder
- 5.0 (5 رای)
- کاربرد : آموزش نرم افزار MotionBuilder
- نوع فایل : فیلم آموزشی
- زبان : انگلیسی
- سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
- تولید کننده : Lynda
- سال تولید : 2014
توضیحات
همانطور که می دانید بوسیله نرم افزار MotionBuilder می توان کاراکترهایی را که با مکس و یا مایا مدل سازی کرده ایم را متحرک سازی نمود. با مشاهده این مجموعه آموزش استفاده از امکانات و قابلیت های این برنامه را خواهید آموخت.
همچنین می توانید داده های موشن کپچر را به این نرم افزار وارد کرده و آنها را بر روی مدلهای سه بعدی اعمال نمایید.
برخی از مطالب این مجموعه آموزش عبارتند از :
ایجاد کردن ساختارهای اسکلت حرکتی کاراکترها و یا همان Rigging در MotionBuilder
آموزش کارکردن با کنترل های Transport
آموزش متحرک سازی بوسیله کی فریم ها
آموزش متحرک سازی کاراکترها و کنترل نمودن سیستم Rigging آن ها
آموزش وارد کردن داده های موشن کپچر و اعمال آن ها به کاراکترهای مدل سازی شده در مکس و مایا
آموزش گردش کار داده های موشن کپچر
اموزش تکمیل صحنه برای خروجی گرفتن از انیمیشن
همچنین می توانید داده های موشن کپچر را به این نرم افزار وارد کرده و آنها را بر روی مدلهای سه بعدی اعمال نمایید.
برخی از مطالب این مجموعه آموزش عبارتند از :
ایجاد کردن ساختارهای اسکلت حرکتی کاراکترها و یا همان Rigging در MotionBuilder
آموزش کارکردن با کنترل های Transport
آموزش متحرک سازی بوسیله کی فریم ها
آموزش متحرک سازی کاراکترها و کنترل نمودن سیستم Rigging آن ها
آموزش وارد کردن داده های موشن کپچر و اعمال آن ها به کاراکترهای مدل سازی شده در مکس و مایا
آموزش گردش کار داده های موشن کپچر
اموزش تکمیل صحنه برای خروجی گرفتن از انیمیشن
Description
Join George Maestri for an approachable and concise introduction to MotionBuilder, Autodesk's motion-editing offering. This course starts with an overview of the basic MotionBuilder interface and navigation, and then moves on to animating simple objects. Character rigs are up next, with instructions on posing and controlling generic, human, and biped rigs. The course then moves on to more-sophisticated animation with external motion data, and wraps up with some finishing touches—lights and cameras—before you export your scene for further development in programs like Maya and 3ds Max.
Topics include:
Creating hierarchies of objects in MotionBuilder
Working with the Transport Controls
Animating with keys
Animating character and control rigs
Importing and retargeting motion data
Cycling motion data
Finishing scenes for export
Topics include:
Creating hierarchies of objects in MotionBuilder
Working with the Transport Controls
Animating with keys
Animating character and control rigs
Importing and retargeting motion data
Cycling motion data
Finishing scenes for export