انتی رنسامویر / Abelssoft AntiRansomware 2017 v17.08

Abelssoft AntiRansomware 2017 v17.08
انتی رنسامویر

  • کاربرد : نرم افزار محافظت از سیستم در برابر انواع بد افزار های باج گیر
  • نسخه :Version 17.08
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : abelssoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

باج افزار ها گونه ای از بد افزارها هستند که دسترسی به سیستم را محدود می کنند و سازنده ی آن ها از کاربران می خواهد که برای برداشتن محدودیت ها و باز‌گرداندن اطلاعات مبالغی را که بعضا تا هزاران دلار افزایش می یابد ‌پرداخت کنند. برخی از انواع آن ها روی فایل های موجود در هارد دیسک رمزگذاری انجام می دهند و برخی دیگر ممکن است به سادگی سیستم را قفل کنند و پیام هایی روی نمایشگر نمایش دهند که از کاربر می خواهد مبالغی را واریز کنند. گروه تحقیقاتی مقابله با بد افزار های Bitdefender به تازگی نرم افزاری تحت عنوان Bitdefender Anti-Ransomware را توسعه داده و روانه ی بازار نموده اند که قادر است تا سیستم را در برابر انواع بد‌ افزار های باج ‌گیر یا  Ransomware های موجود و یا نمونه هایی که در آینده منتشر می شوند مانند CTB-Locker ،Locky و TeslaCrypt محافظت کرده و در صورت آلوده بودن سیستم آن ها را پاک سازی نماید.

Description

Bitdefender anti-malware researchers have released a new vaccine tool Bitdefender Anti-Ransomware which can protect against known and possible future versions of the CTB-Locker, Locky and TeslaCrypt crypto ransomware families by exploiting flaws in their spreading methods.
“The new tool is an outgrowth of the Cryptowall vaccine program, in a way.” Chief Security Strategist Catalin Cosoi explained. “We had been looking at ways to prevent this ransomware from encrypting files even on computers that were not protected by Bitdefender antivirus and we realized we could extend the idea.”
A study conducted by Bitdefender in November 2015 on 3,009 Internet users from the US, France, Germany,
Denmark, the UK and Romania offers a victim’s perspective on data loss through crypto-ransomware:
50% of users can’t accurately identify ransomware as a type of threat that prevents or limits access to
computer data. Half of victims are willing to pay up to $500 to recover encrypted data. Personal documents rank first among user priorities. UK consumers would pay most to retrieve files. US users are the main target for ransomware.

just install

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری