نکسوس فونت / NexusFont 2.6.2

NexusFont 2.6.2
نکسوس فونت

  • کاربرد : مدیریت فونت ها در ویندوز
  • نسخه :Version 2.6.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Xiles
  • سال تولید : 2014

توضیحات

NexusFont یک نرم افزار ساده و کم حجمی‌که به شما امکان نمایش و مدیریت فونت‌های نصب شده و حذف شده را می‌دهد و قابلیت طراحی کردن حرفه ای و زیبا با محیطی کاربری که تمام کاربران هنگام کار می‌توانند شگفت زده شوند را دارد. نرم افزار NexusFont همه نیازها کاربران را برای مدیریت فونت‌ها ویندوز برطرف کرده و کاربر به سادگی در صفحه اصلی می‌تواند تمام کارهای مربوط به فونت را انجام دهد. در قسمتی از برنامه لیستی از فونت‌ها و اطلاعات آنها را به طور دسته بندی شده نمایش داده میشود. قابلیت‌های زیادی در نرم افزار NexusFont نظیر شخصی سازی فونت و ویرایش آنها وجود دارد. شما میتوانید فونت‌ها را با استایل‌ها و رنگ و اندازه‌های مورد دلخواه تان سفارشی سازی کنید.

Description

NexusFont is a font manager for Windows. If you have many fonts and you need to choose fonts you want, this program is for you. You can compare many fonts at once. And there are useful functions to manage font files. Supported font types are TrueType, TrueType Collection, OpenType, and Adobe Type1. Install or Uninstall fonts: install fonts into system or uninstall fonts from system.

اتصال خود را از اینترنت قطع نمائید و با کلیک بر روی دکمه نصب، مراحل معمول نصب را طی کرده و نرم افزار را نصب کنید. این نرم افزار نیاز به شماره سریال و Crack ندارد.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری