اد بلاک / Adblock Pro 3.6 32bit & 64bit

Adblock Pro 3.6 32bit & 64bit
اد بلاک

  • کاربرد : نرم افزار جلوگیری از نمایش تبلیغات اینترنتی
  • نسخه :Version 3.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Adblock Pro
  • سال تولید : 2010

توضیحات

حتما شما هم هنگام کار یا گشت گذار های اینترنتی، صفحه های تبلیغاتی کوچک و بزرگ را که عموما هم باعث رنجش می شوند را دیده اید. AdBlock نام نرم افزار کاربردی و مفیدی است که به وسیله ی آن می توانید گشت و گذاری راحت و بی دردسر در اینترنت داشته باشید.این نرم افزار از الگوریتم های هوشمندی بهره می برد که توانایی شناسایی خودکار تبلیغات و اسپمر ها را دارد.این نرم افزار به صورت خود کار و دستی اقدام به بلوک اینگونه صفحه ها می کند.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…
برخی از ویژگی های این نرم افزار:
پشتیبانی از تمام popup های تعریف شده
سازگار با اکثر مرورگرها
سرعت فوق العاده در بلوک
استفاده ناچیز از cpu و عدم افت سرعت اینترنت
و بسیاری دیگر…

Description

AdBlocker Pro is a small, effective, and intelligent anti-ad software product that can remove annoying ads of website without human intervention. It features a smart engine that can identify possible ads and remove them even before you can see them. AdBlocker Pro can block annoying pop-ups, banner, flyins ,flash, ActiveX ads and other Internet Ad annoyances. It not only eliminates the annoyance, but improves your surfing speed as well.

After Complete Installation: 1- Run Program, Goto "Help>> Register". 2- Use Below Codes For Registration And Then Click On "Register" Button: Name :REVENGE CREW Code :7E0EPGI-CQCEJTGF

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری