آنتی ویروس ماکروسافت / Microsoft Security Essentials 4.10 32bit & 64bit

Microsoft Security Essentials 4.10 32bit & 64bit
آنتی ویروس ماکروسافت

  • کاربرد : آنتی ویروس مایکروسافت
  • نسخه :Version 4.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یکی از مشکلات کاربران کامپیوتری در استفاده از آنتی ویروس ها حجم بالای آن ها می باشد که باعث پایین آمدن سرعت سیستم آن ها می شود، و اما شرکت مایکرسافت این مشکل کاربران را با ارائه ی آنتی ویروسی بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً کاربردی، برطرف ساخته است.
نرم افزار Microsoft Security Essentials که به تازگی نسخه 1 آن ارائه شده است هرچند بسیار ساده و اولیه به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد، اول این که این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه می باشد. نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند. Microsoft Security Essentials قادر است تا با به روزرسانی های اتوماتیک و سریع آخرین ویروس ها، جاسوس افزارها و انواع فایل های مخرب را شناسایی کرده و آنها را نابود سازد.

این ابزار همان طور که حجم پائینی دارد به تناسب باعث خواهد شد تا هیچ گونه کاهشی در کارآیی سیستم مشاهده نشود. بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها برای جست و جو و یافتن فایل های مخرب از جمله امکانات و خصوصیات این نرم افزار محسوب می شود. همچنین این نرم افزار دارای محیط کاربری فوق العاده آسانی می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Security Essentials:
- حجم بسیار پائین
- برخورداری از جدیدترین تکنولوژی ها در شناسایی فایل های مخرب
- رایگان بودن نرم افزار
- به روزرسانی اتوماتیک و سریع
- محیط ساده با کاربری آسان
- عدم کاهش سرعت سیستم
- شناخت و پاک سازی انواع ویروس ها و بدافزارها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

The Microsoft Security Essentials application provides real-time protection for your home PC that guards against viruses, spyware, and other malicious software.

Microsoft Security Essentials is a free download from Microsoft that is simple to install, easy to use, and always kept up to date so you can be assured your PC is protected by the latest technology. It’s easy to tell if your PC is secure — when you’re green, you’re good. It’s that simple.

Microsoft Security Essentials runs quietly and efficiently in the background so that you are free to use your Windows-based PC the way you want—without interruptions or long computer wait times.

Here are some key features of "Microsoft Security Essentials":
- Comprehensive malware protection
- Simple, free download
- Automatic updates
- Easy to use
More info (open/close)

اتصال خود را از اینترنت قطع نمائید و با کلیک بر روی دکمه نصب، مراحل معمول نصب را طی کرده و نرم افزار را نصب کنید. این نرم افزار نیاز به شماره سریال و Crack ندارد.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری