ریموو فیک آنتی ویروس / Remove Fake Antivirus 1.99 Portable

Remove Fake Antivirus 1.99 Portable
ریموو فیک آنتی ویروس

  • کاربرد : شناسایی آنتی ویروس های جعلی
  • نسخه :Version 1.99
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Free of Virus
  • سال تولید : 2017

توضیحات

شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشد که بخواهید از آنتی ویروس های مختلف بر روی سیستم خود بهره ببرید و بعضا متوجه شده اید که با نصب این آنتی ویروس ها سیستم شما کند شده است و یا اینکه سیستم شما آلوده تر شده است و با نصب این آنتی ویروس ها مشکلات شما بیشتر شده است. در خیلی از مواقع حتی اسپایورها , کیلاگرها و تروجان ها نیز با نصب اینگونه آنتی ویروس ها وارد سیستم شده اند و اطلاعات مهم و حیاتی شما را به سرقت برده اند. اما چاره کار چیست؟ Remove Fake Antivirus یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه شناسایی آنتی ویروس های تقلبی و جعلی می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید هرگونه آنتی ویروس جعلی را شناسایی و آنها را از روس سیستم خود حذف کنید. این برنامه با استفاده از الگوریتم های پیشرفته اقدام به شناسایی آنتی ویروس های جعلی می کند و در سریعترین زمان ممکن آنها را از روی سیستم شما حذف و پاکسازی می کند.لیست آنتی ویروس های جعلی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

Description

From Free of Virus: Remove Fake Antivirus is used to remove Security Protection, Windows Antivirus 2011, ThinkPoint, PC Security 2011, Antivirus 8, My Security Shield, Antivirus 7, Defense Center, Security Toolbar, Protection Center, Sysinternals Antivirus, Security Master AV, Mega Antivirus 2012, Security tool, Your PC Protector, Vista Internet Security 2010, XP Guardian, Antivirus Soft, and XP Internet Security 2010 (all of them are fake antivirus which are viruses or trojans) from your computer.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری