بک آپ میکر / BackUp Maker Pro 7.200

BackUp Maker Pro 7.200
بک آپ میکر

  • کاربرد : تهیه بک آپ
  • نسخه :Version 7.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : ASCOMP
  • سال تولید : 2016

توضیحات

با وجود ویروس ها و اشتباهات کاربران و خرابی های کامپیوتری، شما به مرور در معرض از دست دادن اطلاعات مهم تان هستید . بنابراین امنیت فایل های شما بسیار مهم می باشد که در موارد اضطراری داده های کامپیوتر شما قابل دستیابی باشند .Backup Maker به صورت اتوماتیک داده های شما را ذخیره می کند و در زمان مشابهی به یک عملیات پیشنهاد می کند. داده های خود را انتخاب کنید و به صورت انتخابی تنظیمات اتوماتیکی را برای Backup های برنامه ریزی شده قرار دهید و فورا مقصد آن را تعیین کنید .فایل های با ارزش شما با فرمت zip به هارد دیسک و فلش یا مستقیما به سی دی و دی وی دی منتقل می شوند.
برای این که مطمئن باشید داده های مهم شما در همه زمان ها در امنیت هستند بک آپ میکر به میزان فوق العاده ای تا ۲۵۶ بیت (AES) داده های امنیتی شما را رمزگذاری می کند. این نرم افزار حتی می تواند از طریق آپ لود اطلاعات بک آپ شده را به وب سروری منتقل کند. نکته مهم برای کارشناسان امنیتی، شما می توانید با استفاده از این نرم افزار Backup Maker به صورت نامحدود و اطلاعات را ایمن سازید . Backup Maker نرم افزاری جدید می باشد که فایل ها را تغییر می دهد و به میزان مورد نیاز شما از فایل های شما بک آپ تهیه می کند. این نرم افزار می تواند داده های چندگانه ابزار ذخیره سازی را به چند بخش تقسیم کند و قبل و بعد از بک آپ عملیات را به صورت تصادفی انجام می دهد.

Description

Viruses, user errors and computer crashes put you at risk to lose important data at any time. Therefore, it is crucial to secure your files regularly so that in cases of emergency, your computer data is still accessible. BackUp Maker automatically stores your data and at the same time offers an intuitive operation: select your data, optionally set automatization for scheduled backups, select its destination and within an instant, your valuable documents are transferred in zip format to a hard drive, USB flash drive or directly to CD/DVD as scheduled or according to circumstances.
To ensure that your sensitive data remains secure at all times - BackUp Maker provides a highly secured encryption of up to 256 bits (AES). It also enables you to transfer protected backups to a webserver through an FTP/FTPS upload. Note to security experts: You can limitlessly secure information using BackUp Maker. Back-up only new and changed files; create as many backup generations as needed; split the backup across multiple data storage devices and carry out random operations before or after backups.

اتصال خود را از اینترنت قطع نمائید و با کلیک بر روی دکمه نصب، مراحل معمول نصب را طی کرده و نرم افزار را نصب کنید. این نرم افزار نیاز به شماره سریال و Crack ندارد.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری