اف اکس اکویشن / Efofex FX Equation v4.005.1

Efofex FX Equation v4.005.1
اف اکس اکویشن

  • کاربرد : نرم افزار نوشتن معادله های ریاضی
  • نسخه :Version 4.005.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Efofex Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار FX Equation را می توان به عنوان یک ویرایشگر معادلات، عبارات ریاضی و به طور کلی فرمول ها و نمادهای ریاضی و علمی نام برد که محیطی را فراهم نموده است تا کاربران قادر باشند با سریعترین و ساده ترین روش ممکن و با تایپ مستقیم اعداد و استفاده از علائم موجود بر روی کیبورد، معادلات ریاضی و علمی خود رابا تمامی نمادها و حفظ ترتیب نوشتن، تولید کنند. سریعترین راه برای تولید معادلات ریاضی و علمی است. در واقع تمامی افراد مخصوصاً دانشجویان، دانش آموزان، معلمان، استادان و ... به راحتی و با سرعت بالا قادر خواهند بود از تمام نمادهای ریاضی در برنامه استفاده نموده و پس از ایجاد مسئله ریاضی خود، با فرمت مناسب آن را ذخیره نمایند و در برنامه های دیگر مانند مجموعه آفیس استفاده کنند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت ترازبندی عمودی نمادهای معادله، افزایش سرعت در ایجاد معادله های پیچیده، اضافه شدن نمادهای تقسیم کسردار، مجموعه ها، جایگشت ها، کمان ها، خطوط پر رنگ شده و کیبورد مجازی اشاره نمود.

Description

FX Equation is simply the fastest way to produce mathematical and scientific equations. It provides an equation creation environment that really is "Astoundingly Quick".
Take the 2 Minute Tour
FX Equation 4 adds automatic vertical alignment of equals signs and a high speed toolbar entry system that can speed up entry of more complicated equations.
FX Equation also adds short division signs, "fill in the blank" boxes, combinations, permutations, arcs, highlighted lines and an on-screen keyboard for use with interactive whiteboards. The full list of FX Equation 4 features is listed below.
To use FX Equation, you just type the equation. FX Equation looks at what you have typed and puts everything in the right place. You never have to touch the mouse.

Here are some key features of "FX Equation":
- Vertical Alignment
- Highlight Lines
- Toolbar Equation Entry
- On Screen Keyboard
- Combinations and Permutations
- Boxes
- Equation Numbers
- Arcs
- Short Division
- Expanded Conjugates
- Integrals
- Limits
- Sums and Products
- Scientific Notation
- Column Vectors
- Matrices
- Mixed Numerals
- Recurring Decimals
- Greatest Integer
- Definite Integrals
- User Defined Shortcuts
- Subscripts
- Roots
- Lower Case Vectors
- Greek Letters
- Symbols
- Fractions
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری