سامسونگ لینک / Samsung Link 2.0.0.1603 32bit & 64bit

Samsung Link 2.0.0.1603 32bit & 64bit
سامسونگ لینک

  • کاربرد : نرم افزار اشتراک گذاری بین دستگاه های سامسونگ
  • نسخه :Version 2.0.0.1603
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Samsung Electronics
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Samsung Link نرم افزار رسمی کمپانی سامسونگ است که برای اشتراک محتوای چند رسانه ای بین دستگاه های برند سامسونگ به کار می رود. از این نرم افزار می توان برای اتصال دستگاه های سامسونگ به یکدیگر و انتقال و به اشتراک گذاری عکس، فیلم، اسناد آفیس، بازی و ... استفاده کرد. لازم نیست دستگاه هایی که قصد اتصال آنها به هم را دارید، یک نوع باشند. اتصال گوشی موبایل، تلویزیون، دوربین و دیگر دستگاه های دیجیتالی توسط نرم افزار به راحتی برقرار می شود. تنها نکته قابل اهمیت این است که همه دستگاه ها باید جزو دستگاه های دیجیتالی و هوشمند سامسونگ باشند. اشتراک گذاری این نرم افزار معمولا از طریق سخت افزار های بی سیم نظیر وای فای و بلوتوث امکان پذیر است.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Samsung Link:
- پشتیبانی از تمامی دستگاه های هوشمند سامسونگ
- امکان اتصال ساده دستگاه های مختلف به صورت بی سیم
- پشتیبانی از اجرا در سیستم عامل های مختلف
- اشتراک گذاری انواع فایل ها با فرمت های متفاوت
- پشتیبانی از نسخه های مختلف سیستم عامل محبوب مایکروسافت ویندوز

Description

Enjoy easy access to all your content - anywhere anytime - with Samsung Link. You can access and manage photos and documents on the go directly from any device. Play content from your remote devices on your large screen TV. Pictures and videos taken with your smartphone and Wi-Fi camera are automatically saved to your storage device.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری