ابل سافت SSD فرش پلاس / Abelssoft SSD Fresh Plus 2016 5.0

Abelssoft SSD Fresh Plus 2016 5.0
ابل سافت SSD فرش پلاس

  • کاربرد : نرم افزار بهینه سازی طول عمر هارد دیسک SSD
  • نسخه :Version 2016 5.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Abelssoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Abelssoft SSD Fresh 2016 Plus 5.0 نام نرم افزاری جهت بهینه سازی طول عمر هارد دیسک های SSD است. هارد دیسک درایو ها که به اختصار با HDD نمایش داده می شوند ، در اینگونه هارد دیسک ها همانگونه که می دانیم با پلاتر و هد سر و کار داریم. هد می تواند اطلاعات را از صفحه پلاتر بخواند. از این رو در آن از سخت افزارهای بسیار متفاوتی نسبت به تکنولوژی دیسک های ذخیره سازی SSD استفاده شده است. در واقع هارد دیسک های SSD (درایو حالت جامد) ، با استفاده از نیمه رساناها ، داده های شما را در تراشه ذخیره سازی می کند. هرچند گفته می شود به دلیل عدم استفاده از دیسک های گردان در اینگونه هارد دیسک ها ، مقاومت بسیار بیشتری نسبت به HDD ها دارند ، باید این نقطه ضعف را نیز در نظر گیریم که SSD ها دارای محدودیت دسترسی نوشتن در هر سلول می باشند.
Abelssoft SSD Fresh 2016 Plus می تواند با غیرفعال سازی دسترسی های غیر ضروری از سوی سیستم عامل ، طول عمر متوسط SSD کامپیوتر یا لپ تاپ شما را تا حد فوق العاده ای افزایش دهد. در واقع سیستم عامل فعلی شما ، متناسب با SSD ها عمل نمی کند ، نرم افزار Abelssoft SSD Fresh 2016 Plus می تواند تمامی تنظیمات سیستم عامل ویندوز را متناسب با سخت افزار SSD کانفیگ کرده و بدین ترتیب تجربه ای کاملا جدید را در استفاده از SSD ها برایتان به ارمغان آورد.

Description

Get information about your drive and the manufacturer. SSD Fresh displays general information suitable
for the hard drives that are installed in the computer. You can see for example the storage capacity
and how much space is already occupied.

Disconnect internet. First install "Microsoft .NET Framework 4.5" in your system. Install the Program.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری