اچ تی پرنتل کنترل / HT Parental Controls 8.6.1

HT Parental Controls 8.6.1
اچ تی پرنتل کنترل

  • 1.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار کنترل پنهانی کارهای انجام شده در ویندوز
  • نسخه :Version 8.6.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Hidetools
  • سال تولید : 2016

توضیحات

نرم افزار Hidetools Parental Control 8.6.1 یکی از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه ضبط هرگونه اعمال برروی سیستم شخصی میباشد که مسلما بکار ما می آید خصوصا در سیستم های اداری که به اینطور مسائل نیاز است.این نرم افزار به صورت کاملا مخفیانه عمل میکند بطوری که در Task Manager هم اثری از خود به جای نمیگذارد و فقط در صورتی نمایان میشود که شما کلیدهای ترکیبی مربوطه را که نرم افزار به شما داده است و یا خود برای آن تعریف کرده اید بقشارید.اما اعمالی که این نرم افزار میتوانید برای شما بصورت کامل ضبط کند و در صورت نیاز گزارش کاملی در اختیار شما قرار دهد .


- وب سایتهای دیده شده :
این نرم افزار قابلیت ذخیره آدرس ها و صفحات بازدید شده از سایتهای اینترنتی را دارد ، مهم نیست چه حجمی از اطلاعات در مرورگر بارگذاری میشوند مهم این است که این نرم افزار گزارش کامل کار خود را به شما میدهد.
- مطالب تایپ شده توسط کیبورد: تمامی اعمال کیبورد ، که شخصی ممکن است انجام دهد توسط این نرم افزار ضبط خواهد شد و شما در صورت لزوم میتوانید بدانید که چه چیزهایی را نوشته اند !
- نرم افزارهای اجرا شده :
نرم افزار hidetools parental control به صورت کاملا مستقل عمل میکند و هیچ تداخلی با نرم افزارهای دیگر نخواهد داشت ، و تمامی اعمال نرم افزارهای اجرا شده را نیز انجام میدهد.بعنوان مثال ، نرم افزار Media Player وقتی فایلی را اجرا میکند ، این نرم افزار آدرس لوکیشن اصلی فایل را نیز به شما خواهد داد.

- قابلیت عکسبرداری از محیط کار :
این نرم افزار طبق دستوراتی که شما از قبل برایش تعیین میکنید به صورت کاملا مخفیانه و بی سروصدا از محیط سیستم در هنگام کار عکس برداری خواهد کرد.

Description

After the installation, HT Parental Controls runs in the background. It tracks computer activities,
filters websites and applications that you have specified, and does not slow down the computer.
To monitor / manage your computers, you should install HT Parental Controls on each computer you
want to control.

Disconnect internet. ***During installation in "Completing the Parental Controls ..." window uncheck "Run Parental Controls 8.6.1" option. After complete installation and before run the program: Copy and Overwrite "htpcons.exe" file from Crack to installation directory. Default: C:\Program Files\HTPC

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری