مایکروسافت ویژوال جی شارپ / Microsoft Visual J# 2.0 Redistributable Package - SE 32 & 64 bit

Microsoft Visual J# 2.0 Redistributable Package - SE 32 & 64 bit
مایکروسافت ویژوال جی شارپ

  • کاربرد : نرم افزار مفسر برنامه های نوشته شده در زبان ویژوال جی شارپ
  • نسخه :Version 2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2013

توضیحات

Microsoft Visual J# Redistributable Package شامل تمام چیزهایی است که شما برای اجرای برنامه های Visual J# در یک کامپیوتر که قبلاً Microsoft .NET Framework بر روی آن نصب شده است، نیاز دارید. برنامه های کاربردی و سرویس های ساخته شده به وسیله زبان #Visual J تنها بر روی .NET Framework اجرا می شوند و بر روی هیچ Java Virtual Machine اجرا نخواهند شد، Microsoft Visual J# Version Redistributable Package بطور مستقل توسط مایکروسافت تولید شده است تا این مشکل را رفع نماید. در واقع نصب این برنامه برای اجرای نرم افزارهای نوشته شده در زبان ویژوال جی شارپ الزامی می باشد.

Description

The Microsoft Visual J# Redistributable Package includes everything you need to run your Visual J# applications on a computer that already has the Microsoft .NET Framework v2.0 installed.
Applications and services built with Visual J# will run only on the .NET Framework and will not run on any Java Virtual Machine. Visual J# has been independently developed by Microsoft and is not endorsed or approved by Sun Microsystems, Inc.

just install

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری