بیت دفندر ریموال تول / Bitdefender Removal Tool 1.0.29

Bitdefender Removal Tool 1.0.29
بیت دفندر ریموال تول

  • کاربرد : نرم افزار حذف تبلیغات مزاحم
  • نسخه :Version 1.0.29
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Bitdefender
  • سال تولید : 2014

توضیحات

Bitdefender Adware Removal Tool 1.1.8.1668 نرم افزاری جدید برای حذف تبلیغات های مزاحم که با کارکرد آسان و نصب روی ویندوزهای مختلف می تواند با اسکن خودکار بخش های مهم کامپیوتر و قسمت هایی که ابزارهای تبلیغاتی مزاحم وجود دارند می تواند لیست نتایج تمام فایل های تبلیغاتی مزاحم را شناسایی و بررسی کند و آنها را انتخاب و حذف نمایید. نرم افزار Bitdefender Adware Removal Tool که به شما کمک زیادی در زمینه حذف برنامه های تبلیغاتی می کند و گاهی شما نرم افزارهایی که از اینترنت دریافت می نمایید دارای ابزارهای تبلیغاتی مزاحمی هستند با آگهی ها و بنرهایی وارد سیستم می شوند و مشکلاتی نظیر تنظیمات پیش فرض مرورگر و نصب اجزاری شخص ثالث را به همراه دارد.

Description

Bitdefender Adware Removal Tool is a free and easy-to-use application that helps remove unwanted application such as so called Adware from your computer. Potentially Unwanted Applications are computer programs that in some circumstances employ techniques that circumvent security measures or have a negative effect to the user's interaction with specific applications or actions

Disconnect from the Internet. 1- click on "FOLDER" button. 2- copy "The_New_Bitdefender_UninstallTool.exe" file from there in your system then run it.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری