وایس پروگرم آنینستالر / Wise Program Uninstaller 1.97

Wise Program Uninstaller 1.97
وایس پروگرم آنینستالر

  • کاربرد : حذف سریع برنامه نصب شده
  • نسخه :Version 1.97
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Wise Cleaner
  • سیستم مورد نیاز : Windows 2000, XP, 2003, Vista, 2008 Server, Windows 7, Windows 8
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Wise Program Uninstaller Build 107 نرم افزار مفید و کم حجمی می باشد که شما با استفاده از آن قادر به پاک کردن برنامه ها در چند حالت خواهید بود. در اینجا منظور از چند حالت ، حالات Forced Uninstall و Safe Uninstall می باشد. حالت Safe Uninstall برای پاک کردن برنامه هایی می باشد که به راحتی از بین می روند و پس از پاک کردن آن ها هیچ فایلی باقی نمی ماند. اما حالت Forced Uninstall برای پای کردن برنامه های حجیم و پردردسر می باشد؛ با استفاده از این حالت می توانید اینگونه برنامه ها را به سرعت پاک کنید. (بطوری که هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند) برای پاک کردن هر برنامه ابتدا آن را در لیست پیدا کنید (درصورتی که پیدا نکردید آن را جست وجو کنید) و با یکی از دو روش Safe یا Forced آن را Uninstall نمایید. حالت Safe Uninstall ، بخش پاک کردن برنامه مورد نظر را بالا می آورد و توسط آن می توانید برنامه را پاک کنید. در صورتی که با استفاده از روش Safe نتوانستید برنامه را از بین ببرید، با حالت Forced می توانید این کار را انجام دهید .
قابلیت های نرم افزار Wise Program Uninstaller :
حذف دقیق و کامل نرم افزار ها
حذف نرم افزارهای غیر قابل حذف توسط ویندوز و سایر برنامه ها
امکان جستجو و پاک سازی کامل فایل های باقی مانده پس از حذف نرم افزارها
استفاده آسان، رابط کاربری گرافیکی ساده و زیبا
قابلیت تعمیر برنامه اضافه شده

Description

Wise Program Uninstaller helps you uninstall your unwanted programs or forcibly uninstall the program you can’t uninstall by Windows or other programs. Moreover, it also can remove the residual entries which may drive you mad. Wise Program Uninstaller can search out more leftovers after you uninstall an unwanted program and then it can provide a deeper and more thorough removal of the residual entries of the uninstalled program. This point has been verified by comparisons with Windows and other similar programs. Sometimes, you are annoyed by some stubborn programs or entries which can’t be uninstalled/removed or completely uninstalled/removed by common uninstall or safe uninstall. But Forced Uninstall of Wise Wise Program Uninstaller could uninstall/remove them easily and cheerfully.
Wise Program Uninstaller provides you with the entrance to repair the installation of some programs.
The much-anticipated Wise Program Uninstaller has many attractive advantages such as easy to use, simple but elegant GUI, etc., but most of all, it is compatible with Win 8 and free of charge.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری