بیت دفندر یو اس بی ایمینایزر / Bitdefender USB Immunizer 2.0.1 Portable

Bitdefender USB Immunizer 2.0.1 Portable
بیت دفندر یو اس بی ایمینایزر

  • کاربرد : نرم افزار محافظت در برابر ویروس اتوران
  • نسخه :Version 2.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Bitdefender Srl
  • سال تولید : 2017

توضیحات

BitDefender USB Immunizer 2.0.1.9 از درایو های قابل حمل در برابر ویروس اتوران که از طریق حافظه های قابل حمل به سیستم شما حمله میکند محافظت میکند.

این برنامه ابزاری ساده می باشد که میتواند شانس آلوده شدن درایوهای یو اس بی فلش و سیستم را به وسیله ویروس های اتوران کاهش دهد.این برنامه از دو بخش تشکیل شده است.بخش اول برنامه مربوط به ایمن سازی دستگاههای ذخیره سازی USB یا کارت های SD در برابر آلوده شدن به وسیله ویروس های مبتنی بر اتوران می باشد.در این حالت حتی اگر دستگاه ذخیره سازی شما به سیستمی که آلوده به این ویروس باشد متصل شده باشد این ویروس اتوران قادر به ایجاد فایل autorun.if بر روی دستگاه شما نخواهد بود،و در بخش دوم به وسیله منویی که در حین استفاده از برنامه نمایش داده میشود گزینه ای برای غیر فعال کردن اتوران در این نوع دستگاهها وجود دارد که هر موقع شما یک حافظه آلوده که ایمن سازی نشده است را سهوا به سیستم خود متصل می کنید،کامپیوتر شما اجازه اجرای اتوماتیک آن را نخواهد داد.
Bitdefender USB Immunizer نرم افزاری با کاربرد آسان می باشد که به شما اطمینان لازم به منظور عدم وجود ویروس، در فایل هایی که از دستگاه های یو اس بی منتقل می کنید می دهد.
این نرم افزار تهدیدات مربوط به فایل های اتوران را قبل از دسترسی آن ها به کامپیوتر شما از بین می برد. پس از نصب، نرم افزار به شناسایی و بررسی دستگاه های یو اس بی جدیدی که به سیستم شما متصل می شوند پرداخته و امنیت مورد نیاز شما را تامین می کند.

Description

Bitdefender USB Immunizer is a handy utility designed to allow users to immunize their USB storage devices or SD cards against infections with autorun-based malware.

If you see "Bitdefender ANTI_THEFT" window click on "Close" button

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری