آنلوکر / Unlocker 1.9.2 32&64bit

Unlocker 1.9.2 32&64bit
آنلوکر

  • کاربرد : نرم افزار حذف فایل هایی که هنگام حذف پیغام خطا می دهند
  • نسخه :Version 1.9.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Cedrick Collomb
  • سال تولید : 2016

توضیحات

خیلی مواقع می شود که شما قادر به پاک کردن یا انتقال فایل ها نیستید؟ و با پیغام هایی مانند:
- Cannot delete file: Access is denied
- There has been a sharing violation.
- The source or destination file may be in use.
- The file is in use by another program or user.
- Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use.
روبرو می شوید، این پیام خطا زمانی در ویندوز رخ می دهد که کاربر قبلاً در حال استفاده از اطلاعات مورد نظر بوده و اکنون قصد اعمال ویرایش یا حذف آن ها را دارد، حال به دلیل استفاده ویندوز از این اطلاعات، تا زمان ری استارت یا خاموش شدن سیستم امکان انجام چنین اعمالی بروی فایل های مربوطه از کاربر سلب شده و پیام فوق ظاهر می شود.
به نظر شما روشی بهتر و سریعتر از ری استارت کردن ویندوز وجود ندارد؟

جواب شما در دست نرم افزاری کوچک و مفید، به نام Unlocker است، همان طور که از اسمش مشخص است وظیفه این نرم افزار باز کردن قفل یا آزاد سازی برنامه ها از شر ویندوز سمج می باشد!
این نرم افزار با اضافه کردن گزینه ای جدید به منوی راست کلیک ویندوز، امکان آزاد سازی برنامه مورد نظر از حافظه ویندوز را به سریعترین روش ممکن فراهم ساخته و شما را از ری استارت کردن سیستم خود بی نیاز می کند.
روش استفاده از این نرم افزار بسیار ساده و سریع می باشد بدین صورت که: در صورت مواجه شدن با این خطا (پیام فوق)، ابتدا بروی فایل یا پوشه مورد نظر خود راست کلیک کرده و از منوی باز شده گزینه Unlocker را انتخاب می کنید، حال در پنجره باز شده می توانید ببینید که این برنامه توسط چه نرم افزار دیگری بکار گرفته شده و پس از آن بروی فایل قفل شده کلیک کرده و با کلیک بر کلید Unlock آن را آزاد کنید، سپس می توانید فایل مربوطه را ویرایش نموده و یا از سیستم خود حذف کنید.

Description

Unlocker application was designed to be a very useful Windows Explorer extension allowing users with a simple right-click on a file or folder to easily get rid of error message such as error deleting file or folder, cannot delete folder: it's being u
Helps delete locked files with error messages like:
- Cannot delete file: Access is denied
- There has been a sharing violation.
- The source or destination file may be in use.
- The file is in use by another program or user.
- Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use.

1- Select "Advanced" option and uncheck "Install Delta toolbar" option in "Delta Toolbar" window. 2- Uncheck "Check for Unlocker updates" option in "Choose Components" window .

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری