ریکاوا / Recuva Pro 1.53

Recuva Pro 1.53
ریکاوا

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی فایل های از دست رفته
  • نسخه :Version 1.53
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Piriform

توضیحات

برای هر کسی این اتفاق ناخوشایند می افتد که به طور اشتباه فایل هایی را از روی سیستم پاک کند یا اکثر اوقات هم برنامه های مخرب و ویروس هایی زحمت این کار را برای اطلاعات با ارزش کاربران بر عهده می گیرند. نرم افزار های زیادی وجود دارد که کاربران می توانند از آن ها کمک بگیرند.
نرم افزار Recuva ابزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات پاک شده تصادفی از کامپیوتر به دلایل مختلفی از حافظه های مختلفی همچون هارد کامپیوتر و MP3 پلیر ها و حافظه های فلش و ... می باشد. این نرم افزار به طور رایگان و با حجمی کم تمام نیاز های شما را برای Recovery کردن حافظه های خارجی و داخلی برآورده می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Recuva:
- قابلیت استفاده آسان از فیلترها برای نتایج مبنی بر نام و نوع فایل ها
- دارای پنجره ساده همراه با لیست و نمایش درختی
- توانایی اجرا از درایو USB
- قابلیت بازیابی انواع فایل ها، سندهای آفیس، تصویر، ویدئو، موزیک و ایمیل
- پیشتیباتی از فایل سیستم های FAT12 ،FAT16 ،FAT32 ،NTFS ،NTFS5 ،NTFS + EFS
- توانایی بازیابی فایل ازmartMedia ،Secure Digital ،MemoryStick ،Digital cameras ،Floppy disks Jaz Disks ،Sony Memory Sticks ،Compact Flash cards ،Smart Media Cards ،Secure Digital Cards
- قابلیت بازیابی فایل از درایوهای ZIP خارجی، دیواره آتش و USB
- امکان تغییر متن های مختلف
- استفاده آسان و راحت
- پشتیبانی از Ipod
- و ...

Description

Recuva File Recovery (pronounced "recover") is a new file recovery tool that will unerase files that you have mistakenly deleted from your computer.
Recuva is fast, small and will even run from a USB drive.
Like all other Piriform products, Recuva is free for both commercial and personal use.

During installation in "Recuva v1.53 Setup" window uncheck all 2 options. After complete installation and before run the program: Copy "branding.dll" file from Crack to installation directory. Default: C:\Program Files\Recuva Run program , use below codes for registration then "Register" button : Name :Ganyname License Key :RK98-GWEK-8KVW-QSUX-E44C Note :Use firewall to block application access to internet.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری