رید ریکاوری / RAID Recovery for Windows 2.41

RAID Recovery for Windows 2.41
رید ریکاوری

  • کاربرد : نرم‌افزار بازیابی اطلاعات
  • نسخه :Version 2.41
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Runtime Software
  • سال تولید : 2016

توضیحات

نرم‌افزار RAID Recovery که برای استفاده در سیستم عامل ویندوز طراحی شده است، تمامی محتوای از دست رفته پیکربندی RAID را در عرض چند دقیقه بازیابی می‌کند. شما می‌توانید فایل‌ها و پوشه‌ها را کپی برداری کنید و به یک دیسک دیگر انتقال دهید. نرم‌افزار RAID Recovery برای پیکربندی‌های RAID-0 یا RAID-5 با فرمت NTFS کاربرد دارد. این برنامه کاربردی از پیکربندی‌های RAIDs سخت‌افزاری مبتنی بر مادربورد و پیکربندی‌های RAIDs نرم‌افزاری مبتنی بر ویندوز پشتیبانی می‌کند. درایوها را از RAID controller جدا کنید و آنها را به دستگاه خود وصل کنید و مطمئن شوید که تمامی درایورها توسط ابزار Windows Disk Management تشخیص داده می‌شوند. در ادامه به سایر ویژگی‌های نرم‌افزار می‌پردازیم.
سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
پشتیبانی از پیکربندی RAID-0 و RAID-5.
امکان یافتن پارامترهای RAID.
ویزارد ساده و کاربردی دارای قابلیت بازیابی کاملا خودکار.
بازیابی پیکربندی‌های Windows RAIDs با فرمت NTFS.

Description

RAID Recovery for Windows recovers the entire content of your broken RAID within minutes.
You will be able to copy the files and folders over to another disk.

Disconnect from the Internet. During installation, uncheck "Launch " option on "Completed the " window . Copy "Register.reg" file from Crack to installation directory. Run "Register.reg" from installation directory,click on "Yes" and then "Ok" button. Default: C:\Program Files\Runtime Software\RAID Recovery for Windows

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری