ریجستری کلینر / AVS Registry Cleaner  3.0.4

AVS Registry Cleaner 3.0.4
ریجستری کلینر

  • کاربرد : نرم افزار پاک سازی رجیستری
  • نسخه :Version 3.0.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Online Media Technologies
  • سال تولید : 2016

توضیحات

در کامپیوتر اطلاعات همیشه در حال اضافه و پاک شدن در آن هستند و رجیستری نیز قلب ویندوز است و تمام تنظیمات در آن ذخیره شده و از طریق داده های آن ویندوز و برنامه ها کنترل می شوند و تمامی امور مختلف سیستمی به آن وابستگی دارد.
AVS Registry Cleaner نرم افزاری قدرتمند در زمینه اسکن، تعمیر و پاک سازی رجیستری ویندوز تنها با چند کلیک موس می باشد. توسط این نرم افزار شما عناصر غیر ضروری و بی نیاز مانند برنامه های پاک نشده، پسوند فایل ها و ... را که به طور چشمگیری سایز رجیستری ویندوز را افزایش داده اند را اسکن می کنید. این نرم افزار با حذف فایل های بیهوده مانند فایل های موقت اینترنت، برنامه های خراب، فایل زباله در سطل آشغال، و ... باعث افزایش عملکرد کامپیوتر شما می شود. برای شروع کار یک نسخه پشتیبان برای جلوگیری از، از دست رفتن داده ها و بازیابی رجیستری سیستم هر زمان که شما به آن نیاز دارید با این برنامه بسازید. این برنامه اسکن کامپیوتر را در حالت اتوماتیک انجام می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AVS Registry Cleaner:
- قابلیت پاک سازی و تعمیر رجیستری
- پاک کردن فایل های بیهوده از سیستم
- گرفتن نسخه پشتیبان از رجیستری
- امکان اسکن رجیستری به صورت اتوماتیک
- قابلیت بهبود کنترل حذف
- بهبود عملکرد و پایداری ویندوز
- سازگاری با برنامه های قوی
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- و ...

Description

AVS Registry Cleaner is a special utility that will help you scan, clean and fix the Windows registry with just a few mouse clicks.

Scan the system for unnecessary and useless elements that dramatically increase the
size of the Windows registry, such as uninstalled entries, shared DLL's, COM/ActiveX, file extensions, etc.

Remove junk files such as temporary Internet files, corrupted applications, trash files in the recycle bin, etc. Speed up the system performance. Keep the registry size smaller and enhance your computer performance.

AVS Registry Cleaner has a simple and easy to use interface and takes a few moments
to start working. Create a backup with AVS Registry Cleaner to prevent your system from data loss and restore the system registry whenever you need it. Schedule AVS Registry Cleaner to scan your PC in an automatic mode.

Here are some key features of "AVS Registry Cleaner":
- Safely Clean & Repair Windows Registry
- Make Registry Backup within Seconds
- Use Restore Function
- Enhanced Control over Removal
- Improve Windows PC's Performance & Stability
- Strong Program Compatibility

Disconnect from the Internet. After complete installation and before run the program: Copy "Patch.exe" file from Crack to installation directory,run it. Click on Left or Right icon then click on "No" buttons.. Default: C:\Program Files\AVS4YOU\AVSRegistryCleaner

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری