ریجستری کلینر / Registry Cleaner 16.0.205

Registry Cleaner 16.0.205
ریجستری کلینر

  • کاربرد : بهینه ساز رجیستری
  • نسخه :Version 16.0.205
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : NETGATE Technologies
  • سال تولید : 2016

توضیحات

نرم افزار کاربردی جهت پاکسازی ، بهینه سازی ، تعمیر و یکپارچه سازی بخش رجیستری ویندوز میباشد. هنگامی که شما نرم افزاری را نصب و یا حذف میکنید کلیدهایی در بخش رجیستری شما به صورت پراکنده ایجاد خواهد شد که تا حدودی روند کار با ویندوز را با مشکل مواجه میکند. NETGATE Registry Cleaner از قابلیت زمانبندی نیز پشتیبانی میکند و با اسکن بخش رجیستری و شناسایی کلیدهای معیوب و یا کلیدهایی که بعد از حذف یک نرم افزار در بخش رجیستری باقیمانده و حذف آنها و حذف فایلهای اضافی و غیر ضروری از هاردیسک و یکپارچه سازی بخش رجیستری عملکرد ویندوز را در بخش رجیستری تا حدودی بهبود خواهد بخشید.

به کمک NETGATE Registry Cleaner میتوانید :

بخش Startup ویندوز یعنی همان بخشی که نرم افزارها هنگام بالا آمدن ویندوز شروع به اجرا شدن میکنند را مدیریت کنید و از اجرای نرم افزاهای اضافی در هنگام بالا آمدن ویندوز جلوگیری کنید.حذف نرم افزارهای نصب شده به روی ویندوز بخش دیگری است که در این نرم افزار قرار داده شده است.
بخش دیگر که مربوط به حریم خصوصی میشود و ردپای شما را در وبگردی با مرورگر ها ، حذف پسوردها ، کوکی ها ، ادرسهای جستجو شده و...، لیست برنامه های اجرا شده در منوی استارت ، حذف لیست مشاهده فیلم با مدیا پلیر و ....
همگی از قابلیتهایی است که در این نرم افزار گنجانده شده است.

Description

NETGATE Registry Cleaner cleans and defragment your registry, peed-up your PC, removes unneeded files on disks,
removes activity traces. It includes Startup manager to manage programs started at Windows startup and Uninstall
manager for handy applications uninstall. Supports scheduling of scans and backup option for better security.

Disconnect from the Internet. After complete installation: 1- Run program,click on "Enter Serial" button. 2- Use below codes for registration and then click on "OK" button: The product is licensed to :tnp24.com Order email :support@anymail.com Seraial number :A3625E8-8F1D118-5E6213B-BC1DD37E 3- Restart the program.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری