فوتو نینجا / Photo Ninja 1.3.4b

Photo Ninja 1.3.4b
فوتو نینجا

  • کاربرد : نرم افزار کار با فایل های RAW
  • نسخه :Version 1.3.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : picturecode
  • سال تولید : 2015

توضیحات

نرم افزاری حرفه ای برای کار با فایل هایی با فرمت Raw می باشد و قابلیت تبدیل و ویرایش فایل هایی که با دوربین های دیجیتال تهیه می شود را دارد، با استفاده از این برنامه می توان تصاویر را ویرایش کرده و تصاویری با کیفیت و طبیعی تری را خروجی داد. این نرم افزار برای بهبود و بهینه سازی کیفیت تصاویر دیجیتالی نیز استفاده می شود. Photo Ninja ابزاری قدرتمند برای کنترل هوشمندانه سایه روشن، تنظیم نور پس زمینه و کنتراست تصاویر به صورت طبیعی و کاهش نویز در عکس می باشد. همچنین این برنامه به بهبود رنگ ها در تصاویر مانند: رنگ پوست، آسمان و ایجاد رنگ دلخواه در عکس ها برای تصاویر مختلف به کاربر کمک می کند. به وسیله این برنامه می توان به راحتی تصاویر خود را سیاه و سفید کرده و به تجزیه و تحلیل رنگ ها پرداخت و خطاهای رنگی پیچیده را حذف نمود. مرور مجموعه تصاویر با فرمت Raw هم از دیگر ویژگی های Photo Ninja می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Photo Ninja:
- تبدیل و ویرایش فایل های Raw
- ایجاد تصاویری با کیفیت و طبیعی تر
- بهینه سازی کیفیت تصاویر
- ویرایش تصاویر
- تجزیه و تحلیل رنگ ها
- کاهش نویز و اختلالات عکس ها

Description

Photo Ninja is a professional-grade RAW converter that delivers exceptional detail, outstanding image quality, and a distinctive, natural look.
If you think this is "just another RAW converter", you're in for a surprise.
Photo Ninja is truly special,with unique capabilities for improving and optimizing your digital images.
Click on the items below to learn more about this powerful tool, and read why serious photographers are adopting it into their workflows.

Disconnect internet. After complete installation and before run the program: Copy and Overwrite "PhotoNinja.exe" file from Crack to installation directory. Default: C:\Program Files\PictureCode\PhotoNinja32_1.3.4b

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری