پی سی 2 انسرینگ ماشین پرو / PC 2 Answering Machine Pro 2.1

PC 2 Answering Machine Pro 2.1
پی سی 2 انسرینگ ماشین پرو

  • کاربرد : نرم افزار منشی تلفنی
  • نسخه :Version 2.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : teley.com
  • سال تولید : 2007

توضیحات

بسایری از کاربران هنگام کار با اینترنت Dial Up از مشکل قطع تلفن منزل خود رنج می برند.البته این مشکل برای بعضی از کاربران سرویس ADSL نیز هست.نرم افزاری را برای تبدیل کامپیوتر به یک منشی تلفنی و آگاه شدن از زنگ زدن تلفن وجود دارد .
PC 2 Answering Machineنام نرم افزاری است که با تبدیل کامپیوتر به یک منشی تلفن باعث آگاهی شما از تلفن منزلتان می شود.این نرم افزار دارای قابلیت ضبط مکالمات است.که می توانید مکالمه ضبط شده را در ۴ فرمت صوتی دیگر منتشر کنید.علاوه بر این امکانات قابلیت ذخیره ی شماره ها، همراه با روز و ساعت را دارا می باشد.این نرم افزار شماره فرد تماس گیرنده را بر روی کامپیوتر نمایش داده و می توانید با تنظیم امکان فرستادن به ایمیل آرشیو مکالمات را در ایمیل خود دریافت کنید.

Description

urn your PC into an Answering Machine/Voice Mail with Caller ID support.

'PC 2 Answering Machine Professional Edition' is a software designed for the personal computer which functions as an answering machine for home or office.

PC 2 Answering Machine Professional Edition supports options which turn the procedures of accepting a call and returning a call into comfortable and efficient experiences audio and caller's details display while receiving a call/message; receiving a message regarding the call's details with or without new messages directly to your mail-box; background running; create greeting with Speaker/Text To Speach, operating from Task-Bar, real-time control over an incoming call, Pre-Screen Calls.

After Complete Installation: 1- Run Program,Use Below Code For Registration : Registration Key :dsa65f4sd-a68t7g-g8h7-as6d54 2- Click On "Ok" Button.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری