ونتافکس بیزنس / VentaFax Business 6.8.161

VentaFax Business 6.8.161
ونتافکس بیزنس

  • کاربرد : نرم افزار ارسال و دریافت فکس رنگی و منشی تلفنی
  • نسخه :Version 6.8.161
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Venta Association
  • سال تولید : 2012

توضیحات

نرم افزار Venta Fax & Voice ابزار قدرتمند با محیط بسیار ساده و کاربردی کامپیوتر شما را تبدیل به یک دستگاه فکس می کند و شما به راحتی می توانید فکس، ارسال یا دریافت کنید. این نرم افزار با توجه به دارا بودن محیط شبیه به دستگاه فکس در مقایسه با سایر نرم افزارها مشابه از محبوبیت و کارایی بیشتری برخوردار است. از مهمترین قابلیت های Ventafax شبیه بودن محیط نرم افزار به یک دستگاه فکس واقعی می باشد. بدین معنی که محیط نرم افزار کاملا شبیه به یک دستگاه فکس واقعی طراحی و ساخته شده و در نتیجه کار کردن با آن بسیار ساده و آسان است. علاوه بر ظاهر نرم افزار که شبیه دستگاه فکس می باشد عملکرد آن نیز مشابه دستگاه فکس واقعی می باشد. بدین معنی که مثلا هنگام دریافت فکس، فکس گرفته شده همانند دستگاه فکس از قسمت بالای دستگاه خارج می شود و مرحله به مرحله جلو پیش می رود. همچنین برای استارت کردن دستگاه فکس، می بایست بر روی دکمه Start موجود در برنامه کلیک کنید. امکان استفاده از نرم افزار به عنوان منشی تلفنی، ضبط مکالمات تلفنی تنها با یک دکمه حتی هنگامی که با دستگاه تلفن خود صحبت می کنید می توانید مکالمات خود را با این نرم افزارضبط کنید. همچنین نصب یک پرینتر مجازی جهت ارسال فکس بدین معنی که شما برای ارسال فکس کافی است مثلاً متن دلخواه خود را در نرم افزاری مثل Wordpad و یا Word و هر ویرایشگر دیگر تایپ نموده و سپس توسط پرینتر Ventafax پرینت نمایید که البته به جای پرینت، برنامه به صورت اتوماتیک فعال شده و فکس آن را ارسال می نماید.

Description

VentaFax is a full-featured computer fax software
and answering machine software

Registration : see key.txt Note : As usual, block app with fw when registering!

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری