بیوند کامپر / Beyond Compare Pro 4.1.9

Beyond Compare Pro 4.1.9
بیوند کامپر

  • کاربرد : نرم افزار مقایسه سریع و دقیق فایل ها و فولدرها
  • نسخه :Version 4.1.9
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Scooter Software
  • سال تولید : 2016

توضیحات

برای خیلی از کاربران (به خصوص آن‌هایی که تعداد فایل‌های رایانه‌شان بسیار زیاد است) پیش می‌آید که به دنبال یک کلمه، عبارت یا جمله در فایل‌هایشان بگردند. قابلیت جستجوی ویندوز برای آن دسته از کاربرانی است که به جستجویی بسیار ساده در رایانه می‌پردازند. اما اگر این قابلیت ویندوز نیز به کمک شما نیامد چه‌کار می‌کنید؟ برنامه‌های زیادی هستند که فایل‌ها را بر اساس حجم، نام و سایر ویژگی‌ها مقایسه می‌کنند. اما برنامه‌ای هم برای مقایسه محتوای فایل‌ها وجود دارد که نام آن Beyond Compare است.
نرم افزار Beyond Compare ابزاری قدرتمند جهت مقایسه سریع و آسان فایل ها و فولدرها محصول شرکت SCOOTER Software می باشد. توسط فرامین قدرتمند این برنامه شما می توانید به ترکیب تغییرات، همزمانی فایل ها، تولید گزارشات برای ضبط بپردازید.
این برنامه به شما امکان مقاسه کامل درایوها و فولدرها با سرعت بالا و کنترل سایز و زمان های اصلاح شده و مقایسه بایت به بایت هر فایل را می دهد. حتی می توانید هر فایلی از قبیل فایل زیپ یا فایل های FTP را بصورت کامل با یکدیگر مقایسه کنید.

از این برنامه برای مدیریت کدهای منبع (source code) و همگام نگاه‌داشتن پوشه‌ها استفاده می‌شود. Beyond Compare می‌تواند یک عکس فوری از ساختار فهرست‌ها ایجاد کند، و آن را با یک عکس دیگر مقایسه کند. این برنامه به شما کمک می‌کند تا با بیش‌ترین جزئیات به دنبال تفاوت‌ها بگردید و با دقت تمام آن‌ها را تطبیق دهید. هم‌چنین می‌تواند اعمال زیادی روی فایل‌ها و متون انجام دهد. برای استفاده کردن این نرم افزار شما محدودیتی ندارید و این نرم افزار قادر است که فایل های متنی شما و همچنین فایل های HTML شما را ویرایش نماید و همچنین با ادیتور کامل خود و رنگی کردن متون به مقایسه کامل آن بپردازید. شما با این نرم افزار کامل می توانید به صورت حرفه بر روی فایل های خود مدیریت کامل داشته باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Beyond Compare:
- قابلیت مقایسه فولدرها
- دارای 3 روش برای ترکیب
- توانایی مقایسه فایل‌های متنی
- قابلیت همگام سازی و همزمانی فولدرها
- امکان مقایسه فایل های داده ای
- قابلیت مقایسه فایل های تصویری
- توانایی مقایسه حجم و مضمون باینری
- قابلیت مقاسه اطلاعات ورژن
- توانایی مقایسه اطلاعات MP3
- مقایسه پوشه‌ها، آرشیوهای فشرده و سایت‌های FTP
- امکان به‌روزرسانی وب سایت‌ها
- قابلیت ادغام تغییرات کدها
- مقایسه خروجی برنامه

Description

Beyond Compare is a utility for comparing files and folders. It can help you find and reconcile differences
in source code, folders, images and data, even if your files are contained in zip archive files or on remote
services (e.g. FTP sites). It can synchronize your folders, and validate your copies.

Disconnect from the Internet. After complete installation and before run the program: Copy "Patch.exe" file from Crack to installation directory,run it and click on "Patch" button. Default: C:\Program Files\Beyond Compare 4 5- Choose "BCompare.exe" file from installation path then click on "Open" button. 6- Run program ,click on "Enter key... " options. 7- Use below codes for registration and then click on "OK" button: --- BEGIN LICENSE KEY --- 4Toa6vH3R+6vBPrneBRIv0CykTq7k3heaqtlICjltnjv1jRJCLK0j7O8NEnLeRXu9X4CkBP4u85xr3xQanfVT0wIAzstgq5fmIghgLKI+10rxKyUIoaEYyDPrZ9CdWjLc9O2xsQJAJh82uC-qSpK6AHZJPJcCsVIZxTyHOBi1XMp+nQFlK5jElSggYQpIX11LFbN+UBJhBjFK7h0M0aw2aSt04qSzqR0+Qndubt02idbJ+XPOY3tjlxHejQnJeMUPrcjkGzewZjLptl8g6aFVD9Sjx3AFCgA8nGEYbf6CNdaFb7x0PZCFkjKKOLqhgRHe00DxqyRgm9uqGrayQaJQ+++ --- END LICENSE KEY -----

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری