دی ایکس او اپتیک / DxO Optics Pro 11.4.1 Build 12119 Elite

DxO Optics Pro 11.4.1 Build 12119 Elite
دی ایکس او اپتیک

  • کاربرد : نرم افزاری برای بهبود تصاویر دیجیتال
  • نسخه :Version 11.4.1 Build 12119 Elite
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : DxO Labs
  • سیستم مورد نیاز : Intel Core® ۲ Duo (Intel Core® i5 or higher recommended), AMD Athlon™ ۶۴ X2۴ GB of RAM (8 GB recomm
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری برای بهبود تصاویر دیجیتال است. این برنامه شامل ابزارهای مختلفی برای تصحیح، بهبود و بهینه سازی تصاویر گرفته شده با دوربین های دیجیتال است. این برنامه بسیار مناسب عکاسان آماتوری است که معمولا در عکس برداری رعایت اصول اولیه را نمیکنند و با این کار تصاویری نامناسب دریافت میکنند که نیازمند بهینه سازی است. در این وضعیت DxO Optics یک راه حل مناسب برای بهبود این تصاویر است.

DxO Optics به لطف تجزیه و تحلیل دقیق تصویر، معایب نوری را به صورت خودکار تصحیح میکند، ته رنگها را تا حد امکان حذف میکند، کنتراست تصویر را به بهترین مقدار ممکن تغییر میدهد، اشباع رنگ تصویر را به صورت یکسانی در می آورد و در نهایت تمامی معایب و نقصهای تصویر را با چند کلیک ساده برطرف میکند. یکی از قابلیتهای جالب این برنامه این است که می توان تصویر یا قسمتهایی از آن را با حفظ کیفیت بزرگنمایی کرد. همچنین میتوانید تصاویری که کج گرفته شده اند و دارای زاویه هستند را تصحیح کنید، در بعضی از تصاویر نویزهای مزاحمی درون تصویر وجود دارد که معمولا در حالتی این اتفاق می افتد که نور کم باشد (مثلا شب)، اینجا نیز DxO Optics تا حد قابل قبولی قادر به حذف این نویزهای بیگانه است .افراد مبتدی که به دنبال راه حلی سریع برای بهبود نسبی تصاویر دیجیتالشان هستند میتوانند از DxO Optics به نحو احسن استفاده کنند.

امکانات و ویژگی های DxO Optics:
تشخیص خودکار چهره و بهبود مجزای این قسمت
حذف قرمزی چشم ها به صورت خودکار
بهبود کنتراست، رنگ و نور تصویر بر اساس حساسیت iso عکس
امکان تغییر تونالیتی تصویر بر اساس سطوح از پیش تعریف شده
امکان کار با برنامه در حالت تمام صفحه
کلیدهای ترکیبی برای افزایش سرعت کار با برنامه
امکان خواندن فرمت Raw (که مخصوص دوربینهای دیجیتال حرفه ای است)
توانایی بزرگنمایی کل تصویر و یا قسمتهای از آن با حفظ کیفیت عکس

Description

DxO Optics Pro automatically improves image quality and pushes the limits of cameras by correcting all faults related to the lens and the sensor, including noise removal. You can use this user-friendly program to enhance your pictures in no time.
Based on an extensive knowledge of cameras and lenses properties this multi-award winning program delivers outstanding image quality even at ultra high ISO and runs on JPEG or RAW files.

The uniqueness of DxO Optics Pro lies in its ability to perform the highest quality corrections without human intervention. Whether you want to enhance your pictures in a single click without having to bother setting up sliders, or you want to manually set up your own correction parameters, DxO Optics Pro will meet your need.

Here are some key features of "DxO Optics Pro":
- RAW conversion and state-of-the art camera noise removal for colorful images and details even at the highest ISO settings
- Elimination of distortion, vignetting, and lens softness and purple fringing through specifically developed camera and lens modules
- Correction of perspective and volume anamorphosis
- Optimization of exposure and dynamic range
- Color control with access to original film color renderings
- Removal of dust and blemish

پس از نصب در پوشه‌ی پیش‌فرض، فایل Patch موجود در پوشه‌ی Crack را اجرا و اعمال کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری