افیکسس / Efficient Efficcess 5.22 Build 528

Efficient Efficcess 5.22 Build 528
افیکسس

  • کاربرد : نرم افزاری جهت مدیریت یادداشتها، ساماندهی کارهای روزانه و برنامه ریزی امور کاری
  • نسخه :Version 5.22 Build 528
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Efficient
  • سیستم مورد نیاز : Windows 10/8/7/XP/Vista, Android, iOS
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Efficcess نرم افزاری جهت مدیریت یادداشتها، ساماندهی کارهای روزانه و برنامه ریزی امور کاری است. این برنامه در واقع مجموعه ای از ابزارهای مختلف جهت مدیریت امور شخصی است. به عنوان مثال خیلی راحت میتوانید یادداشت ایجاد کنید. لیست وظایف ایجاد کنید، با استفاده از تقویم موجود در برنامه امکان برنامه ریزی و یادآوری کارهای مهم را خواهید داشت به عنوان مثال قرار ملاقات های مهم، تاریخ امتحانات، تاریخ برگزاری کلاسهای درسی، همایشها و … را میتوانید به آسانی توسط این تقویم مدیریت کنید. برنامه روشهای مختلفی برای اطلاع رسانی رویدادهای ثبت شده در تقویم به شما ارائه میدهد که به صدا در آوردن هشدارهای صوتی تنها یکی از آن راه حلهاست.

تمامی یادداشتها قابل تگ گذاری هستند که باعث بهبود جستجو بر اساس برچسبها خواهد شد. شما میتوانید لیستهای تماس در این برنامه ایجاد کنید و اطلاعات کامل هر فرد را همانند دفترچه تلفن گوشی خود در نرم افزار ثبت کنید. ابزاری برای ذخیره سازی رمزهای عبور وجود دارد که با استفاده از آن از شر رمزهای مختلف اکانتهای اینترنتی خود راحت خواهید شد، برنامه به صورت امن تمامی رمزهای عبور شما را در یک مکان مرکزی ذخیره میکند و در هر زمان با چند کلیک ساده در دسترس شما قرار میگیرد.

در میان ابزارهای این محصول یک ماشین حساب نیز وجود دارد که توسط ان میتوانید حساب و کتابها و محاسبات ریاضی مورد نظرتان را انجام دهید. رایط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و قابل فهم طراحی شده است و در کمترین زمان ممکن خواهید توانست به تمامی امکانات موجود در آن اشراف پیدا کنید. این برنامه برای پلتفرمهای مختلفی از ویندوز، لینوکس، تلفنهای همراه اندرویدی و ios عرضه شده است و تمامی اطلاعات شما از هر دستگاهی که وارد شود بر روی همه دیوایسها سینک و هماهنگ خواهد شد.

Description

Efficcess is a full-featured and cross-platform personal information manager that can help you manage your life. With Efficcess you can keep track of contacts, appointments, tasks, to-do lists, and much more. The software also gives you space for keeping notes, diaries, and even passwords. In order to be successful you need to be organized and efficient. With Efficcess all of the things you need to manage are located in one, easy-to-use interface.
Here are some key features of "Efficcess":
- All-In-One: Calendar, Contacts, To Do List, Notes, Password Manager etc.
- Easy to Sync Data across PCs and Mobile Phones
- Color Coded Labels for Events and Tasks
- The Real Time Reminder Helps You Be A Punctual Person
- Group & Category Management
- Easy to Search & Easy-to-Use

با استفاده از اطلاعات موجود در فایل Serial.txt نرم افزار را رجیستر کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری