فوتو فکوس / InPixio Photo Focus v3.5.5 Multilingual

InPixio Photo Focus v3.5.5 Multilingual
فوتو فکوس

  • کاربرد : نرم افزار رفع تاری و شفاف کردن تصاویر
  • نسخه :Version 3.5.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Avanquest Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

گرفتن تصاویر تار مخصوصا در حین شکار لحظه ها و یا عکس های فوری، امر اجتناب ناپذیری است. نرم افزار Photo Focus نصاویر محو و تار را بصورت واضح و شاخص در می آورد و می تواند تصاویر تار را در چشم برهم زدنی صاف و واضح و باکیفیت نماید. با کمک این نرم افزار می توان تصاویر صاف با کیفیت و با وضوح بالا درست کرد. با این نرم افزار می توانید در میزان وضوح تصویر و پس زمینه آن تفاوت ایجاد کنید و نتیجه کار بسیار واضح تر و با جزئیات بیشتری خواهد بود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار InPixio Photo Focus:
- اصلاح فوکوس عکس
- ساخت جزئیات و ساختار برای تصویر
- اثرات چشمگیر با تغییر شیب و توابع تمرکزی
- سادگی و راحتی نرم افزار
- امکان اجرای فیلتر و جلوه روی عکس ها
- بالابردن دقت فوکوس در عکس
- افزایش وضوح تصویر
- و ...

Description

InPixio Photo Focus - Make blurry photos sharp and clear. Blurred photos cannot always be avoided — especially with spontaneous snapshots. InPixio Photo Focus solves this problem in a flash and creates clear, high-resolution images. You can add sharpness, soft focus and blurred areas to your images. This helps you to further accentuate the difference between the background and the sharp center of the image. The result is even greater focus upon the essential details.
Here are some key features of "Avanquest InPixio Photo Focus":
- Resharpening
- Simple
- Enhance image sharpness
- Apply Filters & Effects
- Improve Sharpness
- 1 Click
- Increase focus
- Refocus
- Impressive effects with tilt-shift and soft focus functions
More info (open/close)

1. update your hosts file %system32% with : 127.0.0.1 tools.avanquest.com 127.0.0.1 api.avanquest.com 127.0.0.1 www.avanquest.com 127.0.0.1 aims.avanquest.com 2. dinstall 3. use our keygen

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری