پسورد ریکاوری / iSeePassword Windows Password Recovery Pro 2.6.2.2

iSeePassword Windows Password Recovery Pro 2.6.2.2
پسورد ریکاوری

  • کاربرد : نرم افزاری برای برداشتن پسورد لاگین ویندوز
  • نسخه :Version 2.6.2.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : iSeePassword
  • سیستم مورد نیاز : Windows 2000/XP/Vista/7/8/10 (32-bit and 64-bit)
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری کاربردی برای برداشتن پسورد لاگین ویندوز است. تصور کنید رمز ورود به حساب کاربری خود در سیستم عامل ویندوز را فراموش کرده باشید، اکانت Administrator هم رمز داشته باشد و آن را نیز فراموش کرده باشید، دیسک ریست رمز ویندوز را هم در اختیار نداشته باشید. چه میکنید؟ احتمالا چاره ای جز فرمت کردن درایو و نصب مجدد ویندوز نخواهید داشت. اما صبر کنید ما راه حل بهتری سراغ داریم. با این برنامه در چند قدم ساده میتوانید رمز هر سیستم ویندوزی که فراموش کرده اید را بدون دردسرد ریست کنید.

کار با نرم افزار بسیار ساده است. کافی است تا این برنامه را از پایین همین صفحه دانلود کنید، بعد از نصب و اجرای برنامه، به صورت قدم به قدم راهنمایی میشوید تا یک دیسک بوت نجات تهیه کنید. این دیسک بوت میتواند یک دیسک فشرده باشد و یا حتی کارت حافظه، فلش مموری و سایر رسانه های ذخیره سازی. اکنون سیستمی که رمز آن را فراموش کرده اید با این دیسک بوت کنید و شاهد حذف شدن رمز عبور اکانت ویندوزی باشید. این برنامه قادر است انواع رمزها حتی اکانت ادمین را بردارد و به راحتی وارد محیط ویندوز شوید.

لازم به ذکر است که استفاده از این برنامه هیچ گونه تاثیری روی اطلاعات شما نخواهد داشت. برنامه فقط رمز ورود را ریست میکند و هیچ اطلاعاتی از سیستم حذف نخواهد شد. این برنامه به شما اجازه میدهد تا خیلی سریع یک اکانت ادمین جدید ایجاد کنید و در سایر اکانتها نیز دخل و تصرف داشته باشید. برنامه چیز خاصی برای سردرگم شدن ندارد. کافی است تا طی چند مرحله ساده دیسک نجات بسازید و بر روی هر سیستمی استفاده کنید. این برنامه برای همه کاربران ویندوزی به خصوص تعمیرکاران کامپیوتر که بعضا با این مشکلات بیشتر دست و پنجه نرم میکنند کاربرد فراوان دارد.

Description

It will be a very frustrating thing if you forget the login password of your computer, today, iSeePassword tool will end such tragedy. The password recovery for Windows tool can be the right key, which can remove lost/forgotten local administrator and users' password for Windows 10, 8, 7, Vista, XP, and Windows Server 2000/2003/2008/2012 quickly and conveniently. Only 3 Steps, you can regain your password.

از اطلاعات فایل Key.txt برای رجیستر کردن نرم افزار استفاده کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری