فایل کانورتر / Lucion FileConvert Professional Plus 9.5.0.49

Lucion FileConvert Professional Plus 9.5.0.49
فایل کانورتر

  • کاربرد : ساخت اسناد PDF
  • نسخه :Version 9.5.0.49
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Lucion Technologies
  • سیستم مورد نیاز : Operating System: Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2003 (or newer). Ful
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Lucion FileConvert نرم افزاری مفید جهت تبدیل اسناد اسکن شده به فایلهای pdf استاندارد و قابل جستجو است. در برخی از نهادهای قدیمی مانند شرکتهایی با ساختارهای سازمانی سنتی هنوز از شیوه اسکن اسناد و آرشیو در کامپیوتر استفاده میشود. همانطور که میدانید اسناد اسکن شده تصاویری هستند که قابلیت جستجو در آنها وجود ندارد، نمیتوانید متنی را از داخل انها انتخاب کنید و در سایر نرم افزارها استفاده کنید. خوانایی خوبی ندارند، حجم بالایی دارند و سایر مشکلات مرتبط. چه خوب بود اگر این اسناد به شکل فایلهای pdf استاندارد ذخیره میشدند و ما میتوانستیم در داخل این فایلها جستجو کنیم، متن مورد نظر را کپی کنیم و سایر کارهای مرسوم.

Lucion FileConvert دقیقا با همین هدف عرضه شده است. شما میتوانید فولدر حاوی فایلهای اسکن شده خود را به این برنامه بدهید تا به صورت گروهی همه آنها به اسناد پی دی اف استاندارد تبدیل شوند. از آنجایی که این برنامه به صورت هوشمند و از طریق تکنولوژی OCR متون را از تصاویر اسکن شده استخراج میکند کمی این کار زمان میبرد ولی نتیجه کار رضایت بخش است. فایلهای pdf نهایی همانند کتابهای دیجیتالی حجم کمی دارند و ویژگی های استاندارد آنها مانند جستجو پذیر بودن، قابلیت انتخاب متن، امکان هایلایت سطور و … را نیز به همراه دارد. این برنامه قادر است به صورت خودکار در مسیر مشخص شده جستجو کند و فایلهایی که نیازمند تبدیل هستند را شناسایی و تبدیل کند.

امکانات و ویژگی های Lucion FileConvert:
امکان تبدیل دسته ای اسناد اسکن شده به فایلهای pdf
امکان جستجو و انتخاب متن در فایلهای نهایی
توانایی استفاده از اسکنر تحت شبکه
جستجوی خودکار در مسیرهای مشخص شده و تبدیل اتوماتیک اسناد
دارای ویزاردهای ساده و مرحله به مرحله
امکان زمان بندی کارهای سنگین برای تقسیم در بین روزهای مختلف
و …

Description

FileConvert is batch PDF conversion software for turning existing files, like scans, faxes, and Word documents into searchable PDF. It will watch for new scans from a network scanner or crawl for files to convert. If you scan with a desktop scanner, look at FileCenter. But if you want to convert network scans or update existing files to searchable PDF,and you need FileConvert.

با استفاده از سریال موجود در فایل متنی، نرم افزار را رجیستر کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری