فکتوری فایل بوس / The Utility Factory FileBoss v3.1

The Utility Factory FileBoss v3.1
فکتوری فایل بوس

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت فایل ها
  • نسخه :Version 3.10
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : The Utility Factory
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار FileBoss یکی از قدرتمند ترین ابزار های مدیریتی فایل محصول کمپانی Utility Factory می باشد. این نرم افزار در عین مدرن بودن از نظر کارکرد بسیار ساده می باشد. از طریق مدیریت فایل این شما هستید که فایل را کنترل می کنید نه این که اجازه دهید فایل شما را کنترل کند. هنگامی که شما برای مدیریت فایل هایتان از این محصول استفاده می کنید، دیگر نیازی به بازگشت به Windows Explorer تان نخواهید داشت. به کمک این نرم افزار همزمان با بهره گیری از سرعت، توانایی و انعطاف، می توانید اعمالی چون کپی گرفتن، جا به جایی، تهیه نسخه ی پشتیبان و هر آن چه که در مدیریت فایل به شما کمک می کند را انجام دهید. موتور کپی این فایل هیچ گاه آرام نمی گیرد، این موتور همواره در حال انجام فعالیت می باشد. قابلیت تغییرنام با این ابزار می تواند برای یک یا هزاران فایل انجام گیرد، این عمل به آسانی و با انعطاف بالایی صورت پذیر است. شما می توانید به کمک روتین های شناسایی و یافتن فایل به راحتی هر فایلی که می خواهید، یافته و مدیریت آن را به عهده بگیرید. هر کاری از پاک کردن فایل گرفته تا به هم چسباندن و الحاق فایل ها از طریق منوهای این نرم افزار امکان پذیر است. این نرم افزار متناسب با هر نوع سیستم فایل و همه ی نیازهای یک کاربر مدرن ساخته شده است. به کمک این نرم افزار می توانید فولدرهای مجازی ساخته و به راحتی با فایل ها و فولدر ها کار نمایید. شما می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی برنامه های خود را اجرا نمایید این محصول برای شما این امتیاز را از طریق تب های چند گانه فراهم می نماید. می توان گفت این محصول جایگزین مناسب Windows Explorer می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار The Utility Factory FileBoss:
- قابلیت مدیریت فایل ها
- سرعت، توانایی بالا و انعطاف پذیری
- اجرای هرگونه عمل مدیریت
- بهره گیری از موتور قدرتمند و فعال و بی وقفه
- شناسایی و یافتن سریع فایل
- کپی گیری، تهیه ی نسخه ی پشتیبان، پاک کردن و به هم چسباندن فایل ها
- متناسب و هماهنگ با هر سیستم فایل و هر نوع کاربر
- ایجاد و ساخت فولدرهای مجازی
- بهره مندی از تب های چند گانه
- جستجوی اینترنتی و صفحات وب
- و ...

Description

FileBoss is the robust and powerful - yet easy to use - file manager that
tames today's large and complex Windows' file systems.

With a large set of tools to help keep files and folders in order,
FileBoss is a must have for anyone who works directly with files - from
avid Windows users to corporate system administrators.

FileBoss has the most complete file management toolset on the market
today to solve most any problem you may have with your files and folders.

Run as admin, Copy to clipboard and enter registration key : :FileBoss Version [Version 3.x] : :Registered Name [kiefer gmbh - V3 - Business, 1-License(s), #46842541] : :Key [01ADMH-8EM294-Z36PKB-J6AVCW-HVV9EP-M48UAD-4CCR6Y-X6BZEE-YPC46X-MUD9Q1]

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری