زیپ فورج / ZipForge 6.80 XE8 - DX10.2 Full Source

ZipForge 6.80 XE8 - DX10.2 Full Source
زیپ فورج

  • کاربرد : یک کامپوننت VCL قدرتمند و سریع جهت کار با فایلهای zip
  • نسخه :Version 6.80 XE8 - DX10.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : ComponentAce
  • سیستم مورد نیاز : Windows 95/98/ME, Windows NT, 2000, XP, Vista 32/64-bit, Windows 7 32/64-bit, Windows 8 (8.1) 32/64-
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ZipForge یک کامپوننت VCL قدرتمند و سریع جهت کار با فایلهای zip برای برنامه نویسان دلفی/++C است. این کامپوننت به صورت کامل با دلفی نوشته شده و به برنامه نویسان اجازه میدهد تا به سادگی فایلهای zip ایجاد کنند، فالیهای zip را در حافظه یا هارد دیسک استخراج کنند، فایل جدیدی از حافظه یا دیسک به آرشیوهای فشرده زیپ اضافه کنند و یا جایگزینی و حذف فایلهای موجود در این آرشیوها. همچنین با استفاده از ZipForge امکان خواندن آرشیوهای زیپ SFX نیز وجود دارد و از رمزنگاری AES و zip های چند قسمتی نیز پیشتیبانی میکند. ZipForge هر آنچه برای کار با فایلهای زیپ نیاز داشته باشید را در یک کامپوننت جمع و جور گردآوری کرده است.

امکانات و ویژگی های ZipForge :
باز کردن و ساخت آرشیوهای رمزنگاری شده با الگوریتم AES
پشتیبانی از فایلهای زیپ ۶۴ بیتی که امکان ساخت آرشیوهای ۴ گیگی را خواهید داشت
پشتیبانی از نام گذاری یونیکد
شامل سیستم تراکنش برای بازگشت آرشیو به حالت قبل اگر تغییرات به درستی اعمال نشود
امکان افزودن داده های فشرده و استخراج آرشیوها بدون نیاز به فایلهای موقت
امکان جستجو در فایلهای داخل آرشیو توسط ماسک
نمایشگر پیشرفت عملیات
بودن سورس کامل به زبان دلفی
و …

Description

ZipForge is an advanced Delphi ZIP component, written completely in Delphi. It doesn't require any DLLs. ZipForge features include SFX archives support, repair, encryption, unicode filenames support, Zip64, string AES encryption splitting and multi-spanning support. Full source code is available. ZipForge includes our new unique technology, a transaction system. This innovative solution gives you a fast and easy way of updating archive files providing data integrity like a reliable database system.

فایل How to Install.txt در فولدر Crack را مطالعه کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری