ای سی دی سی / ACDSee Ultimate 9.3

ACDSee Ultimate 9.3
ای سی دی سی

  • کاربرد : مشاهده و مدیریت عکس
  • نسخه :Version 9.300000000000001
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ACD Systems
  • سال تولید : 2016

توضیحات

نرم افزار بسیار قدرتمند جهت مشاهده، مدیریت، ویرایش، انتشار و سازماندهی فرمتهای مختلف تصاویر می باشد. اکثر کاربران نسخه های مختلفی از این نرم افزار را در چند سال اخیر تجربه نموده و می توان به جرات بیان نمود که ACDSee از آن دسته نرم افزار هایی است که هر کاربر پس از نصب ویندوز بروی سیستم خود نصب می کند و در یک جمله نرم افزاری محبوب، مفید و پرکابرد می باشد. این نرم افزار محیطی فوق العاده ایده آل را جهت کار و بایگانی فرمت های مختلف تصاویر را در اختیار عکاسان و آتلیه داران و کاربران معمولی قرار می دهد و با قابلیت های جدیدی که به این نرم افزار اضافه شده تقریبا تمام کارائی های ممکن جهت کار ویرایش، مدیریت، مرور و سازماندهی فرمت های مختلف تصویری را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین در نسخه ی جدید پشتیبانی حرفه ای از فرمت های نسبتاً جدید عکاسی نیز گنجانده شده است.

Description

As an all-in-one digital asset manager, RAW photo editor with layers, ACDSee Ultimate boldly proclaims that you no longer need to purchase and run multiple applications to achieve your organizational and image editing goals. Combining GPU-accelerated adjustment layers, RAW editing, hundreds of filters and adjustments, and workflow-expediting tools perfected over decades, ACDSee Ultimate makes it easy to create professional-grade photography, original advertising, innovative graphics, and powerful art imagery.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری