بوک کالکتر پرو / Collectorz.com Book Collector Pro 16.2.2

Collectorz.com Book Collector Pro 16.2.2
بوک کالکتر پرو

  • کاربرد : برنامه کامل مدیریت و آرشیو کتاب ها
  • نسخه :Version 16.2.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows
  • تولید کننده : Collectorz
  • سال تولید : 2016

توضیحات

نرم افزار Collectorz.com Book Collector Pro یک برنامه مفید است که کاربر خود را قادر به فهرست بندی کلکسیون کتابهایش می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا کتابهای خود را بر اساس معیارهای مختلف دسته بندی کنید و همچنین با ارائه ی راهنمای آنلاین و نکات درون سازی شده شما را راهنمایی می کند. می توانید دیتابیس های چندگانه بسازید و کتاب ها را با جستجوی اتوماتیک و یا وارد کردن اطلاعات به صورت دستی به فهرست خود اضافه کنید. یکی از آپشن های کارآمد این نرم افزار قابلیت جستجوی کتابها با استفاده از کد ISBN، LCCN، نام مولف و عنوان است که پروسه ی دسته بندی را برای شما بسیار آسان می کند. درصورتی که موفق به یافتن کتاب خاصی نشوید می توانید اطلاعات مورد نیاز برای این کار مانند عنوان، ژانر، موضوع، ناشر، شخصیت ها و … را به صورت دستی وارد کنید تا کتاب مورد نظر خود را بیابید. همچنین می توانید کتاب های الکترونیکی را به فهرست کتاب های خود اضافه کنید، فایل های مورد نظرتان را وارد کنید و یا آیتم های مورد نظر خود را به فایل HTML، XML و Plain text، تبدیل کنید. از ویژگی های دیگر این نرم افزار قابلیت پیگیری کتاب های امانت داده شده است. در این نرم افزار می توانید تاریخ تحویل کتاب و موعد ارجاع آن را چک کرده و کتابخانه ی خود را کنترل کنید.
نحوه آرشیو کردن به این صورت است که کاربر شناسه کتاب ( ISBN ) که پشت جلد کتاب چاپ شده است را در برنامه وارد می کنید و خلاصه ای از کتاب به همراه سایر اطلاعات مربوط به ناشر نمایش داده می شود . اگر کتاب شما از شناسه های قدیمی استفاده می کند شما به مشکل خواهید خورد ، البته برنامه برای این رفع این مشکل امکان وارد کردن اطلاعات بصورت دستی را در برنامه گنجانده است . هنگامی که یک کاتالوگ ایجاد می شود ، توابع Book Collector همانند نرم افزار موجود در کتابخانه ها و کتاب فروشی ها عمل میکنند .

در برنامه فیلتر هایی وجود دارد که شما میتوانید اطلاعات ورودی را بر حسب آن فیلتر کنید مانند جستجوی کلمه ای که از خلاصه کتاب اسکن شده است . بعلاوه بر این تعداد زیادی اطلاعات وجود دارد که شاید شما قصد داشته باشید آن ها را در آرشیو خود قرار دهید مانند قیمت خرید ، تاریخ خرید و .... . این برنامه راهکاری را برای کسانی که کتاب به امانت میبرند در خود گنجانده است .

برخی از ویژگی های نرم افزار Collectorz.com Book Collector Pro :
قابلیت قرار دادن دیتابیس کتاب ها روی وب سایت
دانلود اتوماتیک اطلاعات کامل کتاب در دیتابیس
قابلیت جستجوی دیتابیس کتاب های شما
قابلیت پیگیری کتاب های امانت داده شده
دسته بندی بر اساس معیار های مختلف
فهرست بندی کتاب ها بدون نیاز به تایپ
تبدیل اطلاعات به لیست های HTML
دسته بندی فوری لیست ها
سازگاری با انواع ویندوزها
قابلیت پرینت لیست ها

Description

Collectorz.com Book Collector Pro
Catalog your book collection in no time at all. Just enter or scan ISBNs for automatic book data & cover art. Automatically download full book details and cover images. Just enter author and title, enter ISBNs or scan ISBN barcodes. Scan your hard-disk for ebook files. Browse your book database in cover flow. Sort lists any way you want. Find books quickly and easily. Keep track of your database and wish list. Never buy dupes again. Export your book database and wish list to the CLZ Books app, available for iPhone/iPad & Android. Upload your database online, for easy access & sharing with friends.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری