وی ری اسکچ آپ / Vray 2.00.24261 for Sketchup 2014 32Bit

Vray 2.00.24261 for Sketchup 2014 32Bit
وی ری اسکچ آپ

  • 3.6 (5 رای)
  • کاربرد : پلاگین رندر کردن
  • نسخه :Version 2.00.24261 for Sketc
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : windows x32 Bit
  • تولید کننده : Chaos Software
  • سال تولید : 2014

توضیحات

امروزه کاربران اسکچاپ Vray Sketchup ، در همه زمینه ها با سرعت زیادی روبه افزایش هستند و البته برای رندرگیری پروژه های خود ، نیاز به پلاگینی سریع ، ساده ، قوی و مقرون بصرفه (cost-efficient way) برای رندرگیری و پرزانته دارند.
(شرکت کی آس گروپ Chaos Group) که توسعه دهنده ویری V-Ray هست ، به تازگی آخرین نسخه پلاگین ویری برای گوگل اسکچاپ ( V-Ray For SketchUp ) که یکی از محبوب ترین افزونه های رندرگیری سه بعدی (3D modeling tools) هست را منتشر کرده است !
اسکچاپ یکی از آسان ترین (easy to learn) اپلیکیشن های مدلسازی 3بعدی برای یادگیری و کار در مارکت و دفاتر معماری و … است.شما کاربران و همکاران عزیز هم میتوانید از این اپلیکیشن برای تجسم نمایی (visualize ) مدلهای خود و رساندن آنها به نهایت کیفیت و واقعیت (vray high quality and realism in Render) استفاده کنید.
ورژن جدید ویری برای اسکچاپ، سازگاری عالی ای برای رندرگیری اینوایرومتی (environment) دارد و میتوانید در تمام طول گردش کار (workflows) خود از آن استفاده کنید. به غیر از بهبود کیفیت و بالا بردن امکانات در انیمشن animation و رندرهای همزمان (batch rendering)، این نسخه سازگاری کاملی با Skatter و پلاگین Rpc دارد.

Description

V-Ray for SketchUp comes with all the lighting, shading, and rendering tools you need to create professional, photoreal imagery and animations.
Built to handle your toughest projects and biggest scenes, V-Ray gives you the power to render anything and everything in SketchUp.
V-Ray for SketchUp puts you in control. Its versatile feature set lets you pick the best approach for your scene.
Render high-quality, high-resolution images and animations.
Fine tune lights and materials interactively while you render.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری