آی بی ام امیوز / IBM SPSS Amos v22

IBM SPSS Amos v22
آی بی ام امیوز

  • کاربرد : تحلیلهای آماری دقیق
  • نسخه :Version 22
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows
  • تولید کننده : IBM
  • سال تولید : 2013

توضیحات

IBM SPSS Amos نرم افزاری قدرتمند از IBM جهت انجام تحلیلهای آماری دقیق است. با استفاده از این محصول میتوانید مدلها و داده های آماری را مورد ارزیابی، برآورد و پیش بینی قرار دهید. با استفاده از IBM SPSS Amos کاربران قادر خواهند بود مدلهای به نسبت دقیقتر از تکینکهای آماری استاندارد چند متغیره طراحی کنند و قطعا مدل دقیقتر نتایج دقیقتری نیز به همراه خواهد داشت.

با استفاده از این محصول توانمند تحلیل مدلهای داده ای بغرنج مانند مدلهای نگرشی و رفتاری که منعکس کننده روابط پیچیده ای هستند بسیار راحت تر از گذشته خواهد شد و محققین و دانشجویان میتوانند دسترسی سریعتری به نتایج نهایی پیدا کنند. در IBM SPSS Amos مدلسازی معادلات ساختاری یا SEM امکان پذیر است و به راحتی میتوانید مدلهای مختلف این دسته را با هم مقایسه و یا اصلاح کنید.

همچنین با استفاده از الگوریتمهای دسته بندی بیزی پارامترهای مختلف مدل به صورت بسیار دقیق بهبود و تخمین زده میشود. بعلاوه روشهای مختلفی برای انتساب داده ها نیز پیشنهاد میشود که منجر به ایجاد دیتاستهای مختلف برای انتساب به مدلهای مختلف میشود. این برنامه با قابلیتهای گسترده خود تمامی امکانات مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل داده های آماری را در اختیار علاقه مندان قرار میدهد.

امکانات و ویژگی های IBM SPSS Amos:
دقت بالا در ساخت مدلهای آماری و آنالیز داده ها
امکان انتساب داده ها به روشهای مختلف
امکان پیش بینی روند رشد و یا نزول داده ها بر اساس الگوریتمهای بیزی
آمارگیری دو متغیره از داده ها به عنوان مثال آزمونهای همبستگی، پراکنش، آزمون تی و بسیاری از آزمون های غیر پارامتری
رابط کاربری مناسب
سرعت بالا در پردازش داده ها
و …

Description

IBM® SPSS® Amos enables you to specify, estimate, assess and present models to show hypothesized relationships among variables. The software lets you build models more accurately than with standard multivariate statistics techniques. Users can choose either the graphical user interface or non-graphical, programmatic interface.
SPSS Amos allows you to build attitudinal and behavioral models that reflect complex relationships. The software:
Provides structural equation modeling (SEM)—that is easy to use and lets you easily compare, confirm and refine models.
Uses Bayesian analysis—to improve estimates of model parameters.
Offers various data imputation methods—to create different data sets.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری