وی ام ور وی اسفیر اپ / VMware vSphere App HA.v1.1.0

VMware vSphere App HA.v1.1.0
وی ام ور وی اسفیر اپ

  • کاربرد : راه اندازی یک سیستم ابری وکلود
  • نسخه :Version 1.1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows
  • تولید کننده : VMware
  • سال تولید : 2014

توضیحات

نرم افزار vSphere که محصول شرکت VMware است برای کارهای بسیار عظیم و سطح بالا که راه اندازی یک سیستم ابری وکلود می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. اما استفاده آن در مقیاس کوچکتر برای راه اندازی سیستمهای مجازی می باشد. یک فایده داشتن ماشین و در واقع کامپیوتر مجازی این است که شما برای اجرای نرم افزارهای مختلفی که هر کدام نیاز به یک سیستم عامل مجزا دارد مجبور نباشید یک سخت افزار مجزا اختصاص دهید و از این رو هزینه ها را کاهش می دهد.

همچنین با نصب vSphere بر روی یک کامپیوتر سرور می توان منابع آن را به تناسب نیاز برای سیستمهای مجازی مختلف مدیریت کرد. یک مثال ساده آن به این صورت است که شما نیاز به یک سیستم با رم بالا و CPUی پایین دارد و در کنار آن نیاز به یک سیستم با رم پایین و CPU و هارد بالا دارید. این دو سیستم می توانند همپوشانی خوبی با هم داشته و در یک سخت افزار قدرتمند به صورت بهینه پیاده سازی شوند.

Description

VMware vSphere App HA is virtual appliance introduced with vSphere 5.5.

vSphere App HA works with vSphere HA host and virtual machine (VM) monitoring to improve application uptime and provide high availability (HA). The feature can restart an application service if it detects a failure and can reset a VM if the application fails to restart.
Key features of VMware HA include:

Proactive monitoring of all physical servers and virtual machines
Automatic detection of server failure
Rapid restart of virtual machines affected by server failure
Optimal placement of virtual machines after server failure
Scalable availability up to 32 nodes across multiple servers
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری