کامپوننت استودیو / ComponentOne Studio for ActiveX X64 2010 v3.0

ComponentOne Studio for ActiveX X64 2010 v3.0
کامپوننت استودیو

  • کاربرد : کامپوننت
  • نسخه :Version 3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : ComponentOne
  • سال تولید : 2010

توضیحات

ComponentOne مجموعه ای از کنترل هایی فوق العاده و سبک برای برنامه‌نویسی .NET می باشد و در توسعه محیط ویندوز، موبایل و یا برنامه های کاربردی وب به کار می رود. کاربر با استفاده از این برنامه می تواند محیطی زیباتر با ابزارهایی کامل تر و با کیفیت برای محیط ویندوز، وب و پروژه های خود فراهم کند، به وسیله این نرم افزار می توان مجموعه ویژگی های یپیچیده ای در زمان کمتر و با کدهای کمتر به برنامه ها و پروژه های خود اضافه نمود. مجموعه‌ی ComponentOne Studio Ultimate شامل کامپیوننت های مورد نیاز برای WinForms، WPF، ASP.NET AJAX، Silverlight، iPhone و ... می باشد.
این مجموعه شامل صدها کنترل برای توسعه هشت پلتفرم می باشد که اپلیکیشن های responsive قوی و برنامه های وب در هر زمان و با هر بودجه ای را به کاربر می دهد و با کنترل های طبقه بندی شده برای رابط کاربری از داده های پیچیده و پلتفرم هایی شامل WinForms, ASP.NET, ASP.NET MVC, WPF,WinRT می باشد.

این مجموعه هر چیزی را که کاربر برای ساخت اپلیکیشن های مدرن نیاز دارد در اختیار او قرار می دهد. همچنین شامل ComponentOne Studio، Wijmo، Xuni و دارای بیش از 2200 آیکن و عکس که از BMP, GIF, JPEG, ICO, PNG پشتیبانی می کند می باشد. Wijmo خطی از محصولات HTML5 و javascript برای توسعه اپلیکیشن ها و کنترل های جاوااسکریپت و jQuery می باشد، Xuni مجموعه ای از کنترل های cross-mobile برای فرم های Xamarin می باشد و شما می توانید برنامه هایی در سطح سازمانی در C# و XAML برای تمام دستگاه ها ایجاد کنید.

قابلیت های کلیدی ComponentOne Studio:
- مجموعه کنترل هایی برای برنامه های تحت .NET
- ایجاد محیطی زیبا برای محیط های ویندوز، موبایل و برنامه های کاربردی
- شامل کامپیوننت های مورد نیاز برای WinForms و WPF و ASP.NET AJAX و Silverlight و iPhone
- برای توسعه اپلیکیشن ها و کنترل های جاوااسکریپت و jQuery
- ساخت اپلیکیشن های مدرن
- شامل صدها کنترل برای توسعه هشت پلتفرم
- پلتفرم هایی شامل WinForms, ASP.NET, ASP.NET MVC, WPF,WinRT
- کنترل های طبقه بندی شده برای رابط کاربری

Description

Deliver elegant .NET applications with ComponentOne Studio's powerful, lightweight Microsoft Visual Studio controls. Your clients will appreciate the quality and performance of your desktop, web, and mobile apps, and you'll enjoy the flexibility of the modular references and API. With ComponentOne Studio, you'll love what you develop — and you'll love developing it. C1Studio supports WinForms, WPF, ASP.NET Web Forms, ASP.NET MVC, WinRT, ActiveX, LightSwitch, and Silverlight.ComponentOne Studio includes hundreds of controls for eight development platforms so you can deliver rich, responsive desktop and Web applications on time and under budget. With controls ranging from UI to complex data visualization and platforms including WinForms, ASP.NET, ASP.NET MVC, WPF, and WinRT, you will have everything you need to build the most modern touch-enabled apps as well as maintain and update legacy applications.
ComponentOne Studio Ultimate Includes:
Ultimate, our best-value package, includes everything you get in ComponentOne Studio plus HTML5 / Javascript and native mobile controls.
- ComponentOne Studio
- Wijmo
- Xuni
- 2,200+ images and icons

Here are some key features of "ComponentOne Studio":
- Deliver elegant .NET applications with ComponentOne Studio's powerful, lightweight Microsoft Visual Studio controls
- ComponentOne Studio includes hundreds of controls for eight development platforms
- C1Studio supports WinForms, WPF, ASP.NET Web Forms, ASP.NET MVC, WinRT, ActiveX, LightSwitch, and Silverlight.
- you can deliver rich, responsive desktop and Web applications on time and under budget
- build the most modern touch-enabled apps as well as maintain and update legacy applications.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری