دایرکت اف تی پی / CoffeeCup Direct FTP v6.9

CoffeeCup Direct FTP v6.9
دایرکت اف تی پی

  • کاربرد : مدیریت سرور FTP
  • نسخه :Version 6.9
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CoffeeCup Software
  • سال تولید : 2012

توضیحات

پروتوکل ارتباطی FTP‌ یکی از رایج ترین درگاه ها برای کاربران و مدیران سایت ها محسوب می شود. به منظور برقراری ارتباط با سرورهایی که از درگاه FTP استفاده می کنند لازم است از نرم افزارهایی استفاده شود تا به راحتی بتوان کارآپلود و گاهی هم دانلود فایل ها را انجام داد به همین منظور ما نرم افزاری به نام CoffeeCup Direct FTP را پیشنهاد می دهیم که در عین سادگی و سرعت بسیار کارآمد و قدرتمند هم عمل می کند و به دلیل دارا بودن امکانات فراوان تقریبا همه می توانند از امکانات آن در راستای آپلود فایل های خود از محیط Local به سرور بهره بگیرند.
قابلیت هایی نظیر ویرایش مستقیم فایل ها و صفحات وب ، ادیتور مناسب برای اکثر زبان های اسکریپت نویسی ،‌سازگار با تقریبا تمامی پروتوکل ها ، آپلود سریع و آسان فایل ها ، تغییر سطح دسترسی ها و ده ها قابلیت دیگر را می توان در نسخه جدید CoffeeCup Direct FTP به وضوح مشاهده کرد. با توجه به حجم بسیار مناسبی که این نرم افزار دارد استفاده از آن را به شما پیشنهاد می دهیم.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CoffeeCup Direct FTP:
- سازگار با تقریبا تمامی پروتوکل ها
- ویرایش ساده فایل ها و صفحات وب
- سرعت بالا در بارگزاری محتویات سرور
- پیش نمایش از تصاویر موجود در سرور
- قابلیت ساخت کاربران جداگانه
- امکان تغییر سطح دسترسی ها
- دانلود و آپلود فوق العاده ساده و سریع
- واسط کاربری ساده اما جذاب
- راهنمای قدرتمند نرم افزار برای ویرایش صفحات وب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

Description

Direct FTP is a dynamic piece of software that helps make the FTP process intuitive and easy. It's with you every step
of the way — from making last-minute edits to previewing, organizing, and uploading your work, and then backing it up, just in case.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری