لاگ باکس / CoffeeCup LockBox v3.0.113

CoffeeCup LockBox v3.0.113
لاگ باکس

  • کاربرد : مدیریت پسوردهای کاربر اینترنت
  • نسخه :Version 3.0.113
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CoffeeCup Software
  • سال تولید : 2007

توضیحات

CoffeeCup LockBox نرم افزای جهت ایجاد محیطی کاملا امن ، به منظور نگهداری از کلمات عبور و نام های کاربری می باشد.
اگر شما نیز از آن دسته کاربران اینترنتی هستید که تعداد زیادی از نام های کاربری مختلف و پسوردهای گوناگون استفاده می کنید تا به هر نحوی از افشای آنها جلوگیری نمایید کاملا از دردسر های به یاد داشتن آنها مطلع می باشید و احتمالا گاهی اوقات در به خاطر آوردن بعضی از کلمات عبور هم به مشکل خورده اید. این نرم افزار می تواند تمامی کلمات عبور و نام های کاربری شما را در خود جای داده و با تعیین پسورد قدرتمندی که به صورت 448 بیتی رمزگذاری شده و تقریبا غیر قابل کرک شدن می باشد ( Uncrackable ) نگرانی شما در مورد افشای اطلاعات محرمانه را برطرف نموده و با خیالی آسوده می توانید از آن استفاده کنید.
همانطور که می دانید در حال حاضر بیشتر وب سایت ها به منظور جلوگیری از کرک شدن کلمات عبور کاربران خود نکات حفاظتی مختلفی را در نظر می گیرند که در اولین مرحله ایجاد محدودیت در تعیین کلمه عبور توسط خود کاربر می باشد به گونه ای که به او اجازه ساختن پسورد ساده قابل حدس زدن را نمی دهند
و حتما مشخص می کنند که کلمه عبور باید ترکیبی از اعداد و حروف و نشانه های مختلف باشد.
نرم افزار CoffeeCup LockBox شما را قادر می سازد تا به آسانی پسورد پیچیده و قدرتمندی را تولید کنید و احتمال حدس زدن آن توسط هکرها و کرکرها را کم کنید.

Description

Save login credentials, add notes, links, account info, registrations details, files and store them privately and securely.
Need to share certain info with a partner or co-worker? LockBox makes it easy to encrypt data so you can safely share with other LockBox users if needed.
Retrieve your important data when you're out of the house or office. Simply copy LockBox database to another computer, or better yet, a portable USB drive. Just plug the stick into any computer and grab the password while on the go.
Using the same login info in multiple places can leave your accounts vulnerable if someone ever figures out these details. It's recommended that you always use different user names and passwords across all the websites you visit.
Create unique credentials for your web accounts and keep them organized with the app's easy to use interface.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری