پسورد ویزارد / CoffeeCup Password Wizard v6.8

CoffeeCup Password Wizard v6.8
پسورد ویزارد

  • کاربرد : رمز گذاری صفحات وب
  • نسخه :Version 6.8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CoffeeCup Software
  • سال تولید : 2005

توضیحات

این برنامه امکان تعریف نام کاربری و رمز عبور استاتیک را بر روی سایت CoffeeCup.Com موجود و قابل دریافت و نصب است . این برنامه در هنگام نصب ، نصب یک اپلت جاوایی به نام jolook.class را بر روی سرور شما قرار می دهد . البته شما می توانید برنامه Password Wizard را روی کامپیوتر خودتان نصب کرده و فقط فایل مذکور را بر روی سرور و در محل قرار گرفتنم سایت تان بگذارید . وظیفه این اپلت این است که هنگام ورود کاربری و رمز عبور در اختیاروی قرار می دهد و عبارات وارد شده وی را با نام های ساخته شده توسط شما مقایسه می کند . البته استفاده از اپلت مذکور فقط یکی از دو راه موجود در این برنامه برای رمز گذاری صفحات وب است ، زیرا این برنامه قادر است همین کار را با استفاده از برنامه Flash و ساخت یک فایل SWF انجام دهد .
با این کار می توانید حتی پنجره زیباتری را جهت دریافت رمز عبور ایجاد کنید و مثلا جلوه یا نمای خاصی به آن بدهید . اما مشکل فلش این است که باید مطمئن باشید که همه کاربران برنامه الحاقی نمایش فایل های فلش به نام Flash Plug in را بر روی کامپیوتر خودشان نصب کرده باشند . در غیر این صورت پنجره ساخته شده توسط شما برای کاربر قابل نمایش نمی باشد . اما این مشکل برای اپلت وجو ندارد و تمام مرورگرهای وب امروزی قادر به اجرا و نمایش اپلت های جاوایی هستند . این برنامه به آسانی وبدون نیاز داشتن اطلاعات قبلی در مورد زبان جاوا ، اپلت های مورد نیاز تان را با ظاهری تقریبا حرفه ای برایتان می سازد

Description

Password-protect your site quickly and easily with Flash!
Create password-protected pages and manage usernames and passwords with CoffeeCup Password Wizard. You don't even have to know Flash or HTML. Customize the look and feel to match your page. You can even point different users to different URLs. Preview within the program or your favorite browser. All this and more make CoffeeCup Password Wizard the easiest way to password-protect your pages.

CoffeeCup Password Wizard allows you to create usernames and passwords to protect your website with Flash. It works in multiple framesets, provides redirection for correct logins, allows you to preview as you work, and allows you to customize size and colors to match your webpages

Features:

A built-in FTP client that makes uploading your work a snap
Uses Flash to protect your files
Easily import user profiles from a TXT or CSV file
Compatible with Linux servers
Compatible with Microsoft IIS6/7.0 servers
Protect as many individual files (like pictures, videos, or MP3s) as you need
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری