کلین مای پی‌سی رجیستری / CleanMyPC Registry Cleaner v4.46 x64

CleanMyPC Registry Cleaner v4.46 x64
کلین مای پی‌سی رجیستری

  • کاربرد : نرم افزار پاک سازی رجیستری و افزایش سرعت ویندوز
  • نسخه :Version 4.46
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : CleanMyPC Software
  • سال تولید : 2015

توضیحات

CleanMyPC Registry Cleaner نام نرم افزاری می باشد که به منظور پاکسازی و بهینه سازی قسمت های مختلف رجیستری برای کاربران طراحی شده است. این نرم افزار با اسکن نمودن کامل، رجیستری کلید ها و مقادیر خالی و بدون استفاده را کشف نموده و در صورت نیاز نداشتن به این کلید ها و مقادیر اقدام به پاکسازی آن ها و افزایش سرعت ویندوز می نماید. این نرم افزار رجیستری را بررسی کرده و فایل های زائد را از آن حذف و فایل های قابل ترمیم را ویرایش می کند. یکی از قابلیت های این نرم افزار این است که در هرزمانی که بخواهید از رجیستری خود یک نسخه پشتیبان تهیه می کنید و رجیستری را به آن زمان مد نظر بازگردانی می کنید. این برنامه محصولی از شرکت CleanMyPC Software می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CleanMyPC Registry Cleaner:
- اسکن خودکار رجیستری و پاکسازی
- تهیه فایل های پشتیبان از رجیستری و توانایی بازیابی آن ها در صورت بروز مشکل
- بهبود عملکرد سیستم
- قابلیت پاک کردن رده پاها برای پشتیبانی پنهانی
- قابلیت تشکیل Startup
- توانایی تشکیل IE BHO
- دارای ابزار برنامه ریز Startup
- قابلیت پاکسازی کلید های رجیستری مربوط به ویروس ها و تروجان ها
- افزایش سرعت ویندوز
- یکپارچه سازی و متراکم کردن ویندوز
- و ...

Description

CleanMyPC Registry Cleaner will scan the Windows registry and find incorrect or obsolete information in the system registry.
By fixing these obsolete information in Windows registry, your system will run faster and error free. The backup/restore function of the tool let you backup your whole Windows Registry so you can use it to restore the registry to the current status in case you encounter some system failure.
CleanMyPC checks the integrity of every section of your Windows registry, from application path keys and Windows font keys, to ActiveX keys and shared DLL keys. CleanMyPC Registry Cleaner fixes all of these problems, and makes your computer faster and more stable.
CleanMyPC Registry Cleaner defragments the registry after it removes unnecessary data, allowing your computer to run faster, and enhancing its stability.
Besides above, the startup and BHO organizer feature let you manage your startup and IE BHO items with ease, and you can control the programs started with Windows and IE more handy with this feature!
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری