فال ماه

فال ماه

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 119

توضیحات

فال و فال‌گیری به معنای کوشش در پیشگویی آینده ( معمولاً آینده یک فرد ) از راه روش‌های نهانی یا فراطبیعی است. فال‌گیری یکی از شاخه‌های نهان‌شناسی است.باید توجه داشت که فال را نباید با طالع بینی اشتباه گرفت.طالع بینی نوعی پیشگویی است که از اختیار فرد خارج است؛یعنی فرد قدرت انتخاب و اختیاری در آن ندارد،همچنین پیشگویی در طالع بینی بر اساس وضعیت ستارگان در زمان تولد فرد می باشد( مانند طالع بینی چینی یا طالع بینی هندی ). امادر فال پیشگویی با توجه انتخاب فرد بدست می آید و برخلاف طالع بینی به تاریخ تولد بستگی ندارد (مانند فال تاروت یا فال حافظ).بنابراین نباید واژه فال را با طالع بینی اشتباه گرفت پس واژه هایی مانند فال چینی،فال مصری،فال شخصی اشتباه می باشد.امروزه اینترنت کار برای فالگیری راحت کرده است،زیرا دیگر نیازی نیست که کتاب فالگیری را خریداری کرد و فقط با رجوع به برخی از سایت هایی که فالگیری رایگان انجام می دهند و تعداد آنها نیز کم نیست فال خود را گرفت.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری