اووا ریویو / AVEVA Review 12.2.0.11

AVEVA Review 12.2.0.11
اووا ریویو

  • کاربرد : نرم افزار ایجاد تصویر های بصری سه بعدی
  • نسخه :Version 12.2.0.11
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : AVEVA
  • سال تولید : 2017

توضیحات

AVEVA Review توسط Schlumberger یکی از پیشروان صنعت تکنولوژی و طراحی ایجاد شده است که به مدیریت صنعت نفت و گاز در سطح جهانی کمک کرده و راه حل هایی مناسب را ارائه می کند. این نرم افزار ابزاری مناسب برای ایجاد تصویر های بصری سه بعدی و تعامل با کارخانه بوده و با استفاده از آن می توان مدل های سه بعدی واقع گرایانه ای را ایجاد نمود، هم چنین می توان نمایش سه بعدی را به شکل دلخواه هدایت کرد و برای تمامی مراحل کاری قابل استفاده می باشد. Review به طور خاص برای خواسته ها و نیاز های صنعتی ایجاد شده تا نیاز های آن را از کوچکترین مدل های ممکن تا مدل های بسیار بزرگ فراهم کند.

با فراهم کردن دسترسی آسان به مدل، این برنامه به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی و آزادانه مدل خود را جست و جو نماید و اطلاعات لازم خود را از قبیل تجهیزات و … بدست بیاورد. با اضافه شدن ویژگی های AVEVA ReviewShare، این برنامه در نوع خود کامل شده است و از آن می توان برای ایجاد انواع مدل های مشترک استفاده نمود، صرف نظر از این که مدل شما دارای چه اندازه ای بوده و در کجا از جهان می خواهد اجرا شود. حدود ۱۱۵۰۰۰ نفر از محصولات این شرکت برای توسعه صنعت استفاده می کنند.

ویژگی های نرم افزار AVEVA Review :
ایجاد مدل های سه بعدی پیچیده
مورد استفاده توسط کاربران مختلف از سراسر جهان
اضافه شدن ابزار ReviewShare برای استفاده در مدل های مختلف
ایجاد انواع مدل های صنعتی در سطح جهانی
هدایت و نمایش مدل به شکل دلخواه
بدست آوردن اطلاعات مختلف، با نمایش سه بعدی مدل
امکان ایجاد پروژه های مشترک و بزرگ

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری