بنتلی سیویل استروم / Bentley CivilStorm V8i SS5 08.11.05.113

Bentley CivilStorm V8i SS5 08.11.05.113
بنتلی سیویل استروم

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی، آنالیز و مدل سازی سیستم‌های بارشی
  • نسخه :Version V8i SS5 08.11.05.113
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Bentley
  • سال تولید : 2017

توضیحات

CivilStorm یکی از نرم افزارهای پر کاربرد شرکت Bentley و از قوی ترین نرم افزارهای شبیه سازی، آنالیز و مدل سازی سیستم‌های بارشی است. این نرم افزار با پیشنهاد دادن استراتژی‌های مختلف و سیستم‌های مقابله با طوفان و سیل به مهندسین شهر سازی و عمران کمک می‌کند تا بتوانند با شبیه سازی‌های دقیق و آنالیزهای جامع، طراحی‌های ایمن داشته و بتوانند در مقابل بلاهای طبیعی نظیر طوفان، سیل و تگرگ و به طور کلی سیستم‌های بارشی خطرناک راه چاره‌ای بسازند. این نرم افزار در بسیاری از شهر داری‌های دنیا برای تأیید نقشه‌های ساختمانی و ایمن سازی مناطق مسکونی در مقابل حوادث طبیعی آب و هوایی استفاده می‌شود.

هر ساله خسارات مالی و جانی بسیار زیادی در دنیا به علت عدم مقابله با حوادث طبیعی به دولت‌ها وارد می‌گردد؛ یکی از مهم‌ترین بلاهای طبیعی، سیل و طوفان‌های شدید است که مقابله با آن‌ها نیازمند ابزارهای پیشرفته می‌باشد. این نرم افزار با شبیه سازی بسیار پیچیده سیستم‌های بارشی راه حل‌های مناسبی در جهت مقابله با باران و سیل ارائه می‌دهد و در ساختمان سازی حتماً باید مورد بررسی قرار بگیرد، مخصوصاً اگر منطقه مستعد بارش‌های شدید می‌باشد.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Bentley CivilStorm:
- آنالیز و مدل سازی پیشرفته انواع سیستم‌های بارشی نظیر باران، طوفان، تگرگ، کولاک و سیل
- جلوگیری از خسارات ناشی از طراحی نامناسب ساختمان‌های مسکونی و صنعتی
- کاهش هزینه‌های تولید، بهره برداری و تعمیرات
- مدل سازی سیستم‌های لوله کشی و هدایت آب به زمین
- افزایش عمر و ایمن سازی ساختمان‌ها و کاهش دفعات سرویس
- مدیریت جریان گذرا آب و انجام محاسبات اقتصادی

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری