دی آی فایل فایندر / DIFileFinder 6.8.0 for D4-XE10.2

DIFileFinder 6.8.0 for D4-XE10.2
دی آی فایل فایندر

  • کاربرد : مجموعه ای از کامپوننتهای دلفی برای جستجو در بین فایلها و فولدرها
  • نسخه :Version 6.8.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : yunqa.de
  • سیستم مورد نیاز : DIFileFinder
  • سال تولید : 2017

توضیحات

DIFileFinder مجموعه ای از کامپوننتهای دلفی برای جستجو در بین فایلها و فولدرها و کار با صفات و مشخصه آنهاست. به عنوان مثال جستجوی فایلها بر اساس نام، فایلهای فقط خواندنی، فایلهای مخفی و … امکان پذیر است. به راحتی میتوانید الگوهای پیچیده ریجکس در همان سبک و سیاق پترنهای پرل استفاده کنید. از مزیتهای این کامپوننت میتوان به قابلیت فیلتر کردن نتایج و یا تعیین لیستهای استثناء و موارد مشابه یاد کرد. بر خلاف سایر کامپوننتهای مشابه این کامپوننت از رخدادها و لیستهای خروجی بلند و بالا استفاده نمیکند. به جای این کار گزارش کار به صورت فایلها و فولدرهای برگشتی به برنامه ارائه میشود. این رویکرد باعث افزایش حداکثری انعطاف پذیری با استفاده حداقل منابع موجود خواهد شد.

به سادگی هر زمانی خوستید به نتیجه بعدی حرکت کنید متد TDIFileFinder.Next را فراخوانی کنید. با استفاده از این متد در هر لحظه نتیجه بعدی لیست در قالب فایل یا فولدر ارائه میشود. در هنگام جستجو در فولدرهای تودرتو و سلسله مراتبی به صورت بازگشتی همه فولدرها جستجو میشوند و به راحتی هر یک از فولدرها را میتوانید صرفنظر کنید با استفاده از این DIFileFinder و کمی دانش در زمینه عبارات ریجکس خواهید توانست پیچیده ترین کوئری ها و درخواستهای جستجو را در میان حجم زیادی از فایلها و فولدرها انجام دهید و در کمترین زمان به نتیجه دلخواه خود برسید. در فرایند جستجو به صورت کامل قادر به استفاده از تمامی انواع فیلترهای بیان شده بر روی مشخصه های فایل و نام و سایر ویژگی های آن خواهید بود. ضمنا در صورت عدم رضایت از مکانیزم فیلترینگ این کامپوننت میتوانید با overwrite کردن متد Validate الگوریتم مورد نظر خود را پیاده سازی کنید.

امکانات و ویژگیهای DIFileFinder:
جستجوی سریع و آسان در بین فایلها و فولدرها
ارائه نتایج جستجو به صورت فایل و فولدر به جای لیست
حرکت آسان بین نتایج جستجو
امکان فیلترینگ نتایج جستجو بر اساس شاخصه های مختلف فایلها
جستجو برگشتی در بین فولدرهای تودرتو
امکان استفاده از پیاده سازی های شخص برای فرایند فیلترینگ
و …

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری