دی آی زیپ رایتر / DIZipWriter 6.3.0 for D7-XE10.2

DIZipWriter 6.3.0 for D7-XE10.2
دی آی زیپ رایتر

  • کاربرد : کامپوننتی مفید برای ساخت فایلهای زیپ سازگار با pkzip در دلفی
  • نسخه :Version 6.3.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : yunqa.de
  • سال تولید : 2017

توضیحات

DIZipWriter کامپوننتی مفید برای ساخت فایلهای زیپ سازگار با pkzip در دلفی است. قابلیتهای اصلی این کامپوننت در کلاس اصلی تحت عنوان TDIZipWriter قرار گرفته است. در این کلاس متدهایی برای ساخت فایلهای آرشیوی زیپ وجود دارد. با استفاده از این متدها میتوانید فایلهای مورد نظر را از دیسک فرخوانی و به یک آرشیو zip تبدیل کنید. میتوانید استریمها و بافرهای حافظه را مستقیما به فایل زیپ تبدیل کنید و سایر موارد محتمل. استفاده از این کامپوننت بسیار سرراست و آسان است.

شما به واسطی موقت برای ذخیره سازی داده ها نیاز ندارید. این کامپوننت هیچ فایل موقتی برای کارهای خود استفاده نمیکند، حافظه زیادی مصرف نمیکند. با استفاده از این کامپوننت میتوانید برای همه مدخلهای یک فایل فشرده و یا به صورت کلی کامنتهای مورد نظر را قرار دهید. استفاده از فایلهایی با نام های طولانی پشتیبانی میشود. یکی از قابلیتهای جالب این کامپوننت امکان استریم مستقیم داده به درون فایلهای زیپ است. یعنی استریمهای ورودی را میتوانید به صورت مستقیم از یک طرف استفاده کنید و از طرف دیگر این استریمها را به فایلهای فشرده تبدیل کنید.

استریمینگ مستقیم در این DIZipWriter از آنجایی که از فایلهای موقت و حافظه میانی چندانی استفاده نمیکند بسیار کارآمد است. بسیاری از کامپوننتهای زیپ به فایلهای موقت میانی برای انجام این عملیات نیاز دارند که این کار انجام عملیات آرشیو را به نوعی با دوباره کاری و نوشتن دوباره همراه میکند. در هنگام خواندن نیز همین مراحل تکرار میشود. حذف مراحل میانی در این کامپوننت سرعت عملیات آرشیو سازی را بسیار زیادتر و کارآمدتر میکند. یکی دیگر از قابلیتهای مهم این کامپوننت امکان رمزنگاری ۲۵۶ بیتی AES داده هاست. در این روش آرشیوهایی رمزنگاری شده و با امضای الکترونیکی امن تولید میشوند که برای انتقال از طریق وب مناسب هستند. فایلهای زیپ سازگار با PKZip نیز از دیگر فرمتهای پشتیبانی شده توسط این کامپوننت است.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری