آی تی آی ترن اسکن دستا کدفیکس / ITI TranscenData CADfix v11 SP1 64bit

ITI TranscenData CADfix v11 SP1 64bit
آی تی آی ترن اسکن دستا کدفیکس

  • کاربرد : ابزای مناسب جهت ویرایش، تبدیل و ساده سازی فایلهای CAD
  • نسخه :Version 11
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : windows 64Bit
  • تولید کننده : iti-global
  • سال تولید : 2017

توضیحات

CADfix ابزای مناسب جهت ویرایش، تبدیل و ساده سازی فایلهای CAD است. همیشه برای بازکردن و اصلاح این فایلها نیازی به استفاده از برنامه های سنگین و تخصصی نیست. گاهی اوقات نیازمند اصلاحات جزئی و تغییرات سریع بر روی این دسته از فایلها هستیم. شاید بخواهیم مشکلات موجود در این فایلها را برطرف کنیم و یا با فرمتهای دیگری خروجی بگیریم. در این شرایط CADfix به عنوان یک راه حل ایده مطرح میشود. گاهی اوقات باز شدن یک فایل CAD در تعدادی از نرم افزارهای مهندسی مشروط به اعمال تغییرات و وجود شرایط لازم میباشد، این موضوع را میتوانید به کمک این برنامه حل و فصل کنید. کافی است تا فایل مورد نظر را در داخل این برنامه باز کنید و تغییرات مورد نیاز را اعمال کنید و در نهایت خروجی مورد نظرتان را بگیرید.

یکی از ویژگی های جالب این محصول امکان ساده سازی فایلهای CAD سه بعدی است. این فایلها معمولا Feature-Base هستند. به کمک CADfix حذف و ساده سازی این فیچرها بسیار آسان است. این نرم افزار قادر است حتی فایلهای سنگین و با جزئیات بالا را باز کند و با تحلیل هندسه آنها شرایط را برای تغییرات مورد نظر شما فراهم کند. یکی از مهمترین کاربردهای این برنامه قابل استفاده کردن فایلهای CAD در نرم افزارهای قدیمی CAD, CAM, CAE است. توصیه میکنیم این محصول را به عنوان یک ابزار ساده و کارامد در کنار سایر نرم افزارهای تخصصی داشته باشید تا برای تغییرات و تطابقهای ساده نیازمند رجوع به نرم افزارهای سنگین مهندسی نباشید.

امکانات و ویژگی های CADfix :
ایمپورت و اکسپورت به اکثر فرمتهای مهم CAD با پشتیبانی از استانداردهای تبدیل داده
انجین پیشرفته تعمیر و رفع مشکلات توپولوژیکی در ساختار هندسی مدلهای CAD
امکان کار با برنامه در حالتهای ویزاردی و پردازش دسته ای
امکان ساده سازی هندسه های پیچیده از طریق آنالیز پیشرفته مدل و کاهش فیچرهای مورد نیاز
و …

Description

CADfix is the leading software solution for CAD model translation, repair, healing, defeaturing and simplification.

CADfix tackles the ever present problems of 3D model data exchange and re-use between different engineering applications, removing the barriers that prevent re-use of solid models in design, analysis and manufacturing systems.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری