نرتس وود گو دیاگرام / Northwoods GoDiagram 5.2.0.45 for ASP.Net

Northwoods GoDiagram 5.2.0.45 for ASP.Net
نرتس وود گو دیاگرام

  • کاربرد : نرم افزار ساختن برنامه هایی که در آن کاربر بتواند گراف ها را ببیند
  • نسخه :Version 5.2.0.45
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Northwoods Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Northwoods GoDiagram ساختن برنامه هایی که در آن کاربر بتواند گراف ها را ببیند و در آن ها اصلاحاتی انجام دهد، گره ها را تغییر دهد و یال ها را ویرایش کند را آسان می سازد. این برنامه دارای انواع گره هایی پیشفرض برای گراف های پیچیده می باشد که انجام کار ها را برای شما سریع تر می کند. شما می توانید ساده ترین گراف ها تا پیچیده ترین مدل های آن را توسط این برنامه به سادگی هرچه بیشتر بکشید و آن را در نما های مختلف نمایش دهید. این برنامه از c# قدرت گرفته است و به منظور رفع نیاز های شما طراحی و توسعه داده شده است.

با کتابخانه و مجموعه بزرگ کنترل ها و بخش های مختلف این برنامه، می توانید به کاربران خود این امکان را دهید تا به آسانی بتوانند نمودار های مورد نظر خود را ایجاد نمایند. GoDiagram view سیستمی برای نمایش سندهای GoDiagram می باشد. با قابلیت drag and drop به راحتی می توانید نیاز های خود را برطرف سازید. امکان تغییر دادن اندازه نمودار ها و کپی کردن، حرکت دادن آن ها و … در این برنامه وجود دارد. این برنامه کاملا انعطاف پذیر می باشد و توسعه دهندگان به سادگی می توانند آن را از جنبه های مختلف توسعه دهند. مدل های از پیش تعریف شده به کشیدن انواع گراف ها کمک می کنند.

ویژگی های نرم افزار Northwoods GoDiagram :
قدرت گرفته از c# با رابط کاربری مناسب
توسعه پذیر و با قابلیت انعطاف برای برنامه نویسان
وجود مدل های از پیش تعریف شده برای ساده تر شدن کار ها
اصلاح و ویرایش گراف ها توسط کاربران
وجود سه نوع رسم شکل برای نیاز های مختلف

Description

GoDiagram provides diagramming components for .NET Winforms, and has been designed to take advantage of the many new features that Microsoft .NET provides. As a member of the Visual Studio Partner (VSP) Program, we work closely with Microsoft to ensure that our .NET products integrate seamlessly into Visual Studio.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری