اس ام اکسپرت و ایمپرت / SMExport & SMImport for XE10.1

SMExport & SMImport for XE10.1
اس ام اکسپرت و ایمپرت

  • کاربرد : مجموعه ای از کامپوننتهای مفید برای تبدیل داده های کنترلهای VCL دلفی و C++ Builder
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : windows 32Bit & 64Bit
  • سال تولید : 2017

توضیحات

SMExport And SMImport مجموعه ای از کامپوننتهای مفید برای تبدیل داده های کنترلهای VCL دلفی و C++ Builder به سایر فرمتهای داده است. ممکن است در برنامه خود از کنترلهای مختلفی که میزبان داده هستند استفاده کرده باشید مثلا کنترلهای VCL همچون TDataSet/ TDBGrid/TStringGrid/TListView و …، همه این کنترلهای حاوی اطلاعاتی هستند که در بعضی از شرایط نیازمند تبدیل این داده ها به فرمتهایی دیگری هستید، انواعی همچون پارادوکس، جداول DBase و یا به فرمتهای متنی مانند HTML, XML, MS Excel, MS Word, PDF, MS Access, SQL-script, Lotus 1-2-3, Quattro, SYLK, DIF, LDAP DIF و یا حتی فایلهای ساده متنی که داده ها در آن با علائمی همچون سمی کالن و یا خط تیره تفکیک شده است. با استفاده از کاپوننتهای این مجموعه به سادگی قادر به انجام این کار خواهید بود.

یکی از ویژگی های این محصول تبدیل انواع داده های جانبی همچون عرض ستونها، رنگها، فونتها و یا رکوردهای انتخاب شده است و تا جایی که امکان داشته باشد انواع این خصیصه ها را تبدیل میکند. تمامی کامپوننتهای این مجموعه بعد از تبدیل موفقیت آمیز داده ها امکان ایمیل کردن نتیجه کار و یا باز کردن خودکار نتیجه با برنامه مرتبط را دارا میباشند. مثلا میتوانید تنظیم کنید بعد از تبدیل داده های فلان جدول، نتیجه را به ایمیلی ارسال کند و همچنین خروجی اکسل آن را در برنامه اکسل باز کند. SMExport And SMImport همچنین شامل ویزاردهای مرحله به مرحله ای است که میتوان برای انعطاف بیشتر به کاربران نهایی برنامه نشان داد تا خودشان بتوانند فرمت مورد نظر را برای تبدیل انتخاب کنند. این ویزاردها به صورت کامل کدنویسی شده اند و تغییرات زیادی لازم نخواهند داشت. کاربران برنامه شما به کمک این ویزاردها میتوانند با انتخاب فرمت مقصد با چند کلیک ساده خروجی مورد نظر خود را دریافت کنند. دقیقا مشابه اکسپورت کردن داده ها، میتوان به صورت معکوس نیز داده ها را از انواع فرمتها به داخل کنترلهای VCL لود کرد و مورد استفاده قرار داد.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری